آخرین عناوین

جمعه 7 خرداد 1395-16:9 کد خبر:24033

معاون حفاظت منابع طبیعی ساری خبر داد:

تشریح جزییات تیراندازی و کشته شدن مامور منابع طبیعی در جنگل چمستان

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی منطقه ساری جزییات تیراندازی و کشته شدن مامور منابع طبیعی در جنگل چمستان نور را تشریح نمود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین، محمدرضا عزیز کمالی با اشاره به درگیری ماموران منابع طبیعی چمستان با قاچاقچیان چوب در جنگل سالده سفلی اظهار داشت: در ساعت ۵ بامداد دو دستگاه خودروی نیسان که قصد حمل چوب های قاچاق جنگلی  در محدوده روستای سالده شهر چمستان ماموران منابع طبیعی منطقه در حال گشت زنی مشکوک به آنها و اخطار ایست می دهند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری با توقف ماشین های حمل چوب قاچاق سرنشیان خودروهای نیسان از ماشین پائین آمده و ماموران منابع طبیعی منطقه را تهدید کردند تا به راه خود ادامه دهند، تصریح کرد: بر اثر مقاومت ماموران منابع طبیعی یکی از قاچاقچیان چوب متاسفانه با اسلحه شکاری که در دست داشت در فاصله یک متری تیری را شلیک که در اثر تیراندازی صورت یکی از همکاران قرق بان طرح جنگلداری آستان قدس رضوی بنام فضل الله علی پور ۴۷ ساله متلاشی و در دم فوت می کند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری با اعلام اینکه در این درگیری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نور از ناحیه پهلو بر اثر شلیک گلوله آسیب شدید می بیند و به بیمارستان شهرستان نور منتقل می شود، اذعان داشت:  دو نفر از ماموران از ناحیه اعضای بدن مجروح  که خوشبختانه بصورت سرپایی مداوا می شوند.

عزیزکمالی خاطرنشان کرد: پس از وقوع حادثه رئیس دادگاه عمومی بخش چمستان شخصا وارد عمل شد و با همکاری نیروی های انتظامی، نظامی و امنیتی با تلاش ها و پیگیری های فراوان در ساعات اولیه درگیری ۳ نفر از قاچاقچیان را شناسائی و دستگیر می کنند.

وی از دستگیری دونفر دیگراز قاچاقچیان چوب  تا ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز که متواری بودند، خبر داد.

 معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری در پایان ضمن قدردانی از تلاش های رئیس دادگاه عمومی بخش چمستان ، نیروی های انتظامی ، نظامی و امنیتی در شناسائی و دستگیری افراد قاچاقچی گفت: پرونده در دست بررسی می باشد و بزودی حکم متهمان صادر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :