آخرین عناوین

جمعه 7 خرداد 1395-22:3 کد خبر:24034

رییس کمیسیون مدیریت واردات اتاق ایران اعلام کرد:

انتخاب یوسف نژاد به عنوان رئیس کمیسیون صنایع مجلس دهم خواسته بخش خصوصی است

رییس کمیسیون مدیریت واردات اتاق ایران گفت:انتخاب علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون صنایع مجلس دهم خواسته بخش خصوصی است.


به گزارش خزرتیترخبر،سید محمد جعفری افزود:انتخاب یوسف نژاد به عنوان رئیس کمیسیون صنایع مجلس دهم خواسته بخش خصوصی است.

وی خاطر نشان کرد:با احترام به همه نمایندگانی که در عرصه صنعت حضور داشته و توانمند هستند لازم است ریاست کمیسیون صنایع مجلس دهم را به کسی سپرد که دارای ارتباط مناسب با بخش خصوصی و در عین حال تعامل متناسب با دولت باشد.

 جعفری رئیس کمیسیون مدیریت واردات اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ضمن بیان این مطلب گفت:مجلس شورای اسلامی در روند اجرای اقتصاد مقاومتی که یکی از مهمترین ارکان آن تولید داخلی بوده و جامعه صنعت و معدن کشور در آن نقش اساسی دارند دارای نقشی حیاتی و پراهمیت است که پرواضح است در این میان مدیریت کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم حایز اهمیتی خاص می باشد.

وی افزود : قطعا نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم افرادی هستند که دغدغه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید را دارند لذا پیشنهاد ما به این عزیزان اینست که با التفات به شرایط موجود اقتصادی کشور و نیاز صنعت و معدن به حضور افرادی که بر امور صنایع تسلط کامل داشته باشند در انتخاب علی اصغر یوسف نژاد به ریاست این کمیسیون اهتمام ورزند.

جعفری با بیان اینکه دو دوره حضور یوسف نژاد در مجلس و فعالیت کارشناسانه در کمیسیون صنایع و معادن از امتیازات ویژه ایشان برای تصدی این مسئولیت است گفت: یوسف نژاد فردی کارشناس ، آگاه به امور، اهل تعامل و در عین حال متواضع است و یکی از نمایندگانی است که مورد وثوق بخش خصوصی بوده و برای بهره برداری از توان دولت در جهت توسعه صنعت و معدن موقعیت خوبی دارد.

عضو هیات نمایندگان  اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه علی اصغر یوسف نژاد دارای تجارب و سوابق صنعتی و تحصیلات مرتبط نیز می باشد گفت: وی به لحاظ سوابق شغلی از جمله مسئولینی است که بی واسطه با صنایع کشور در ارتباط می باشد.

سید محمد جعفری در خاتمه با بیان اینکه یوسف نژاد فردی جامع الاطراف است افزود:سوابق مدیریتی در بدنه دولت و همچنین نمایندگی مردم در ادوار مختلف مجلس، یوسف نژاد را صاحب تجربه ای کم نظیر کرده است که انتخاب وی را به ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواسته فعالان بخش خصوصی از منتخبان دوره دهم دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :