آخرین عناوین

شنبه 8 خرداد 1395-21:59 کد خبر:24039

انتقاد امام جمعه تنکابن:

چرا 3 محصول شاخص مازندران برای کشاورزان درآمدزا نیست؟

امام جمعه تنکابن از درآمدزا نبودن سه محصول مهم استان مازندران شامل چای، برنج و مرکبات برای کشاورزان انتقاد کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عبدالعلی پوراکبر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با طرح این سؤال که سر عظمت وجودی امام خمینی(ره) در چیست؟ اظهار کرد: امام خمینی(ره) انسانی با خدا و ساده‌زیست بود، ایشان ابتدا خود را اصلاح کرد و هیچ‌گاه فرایض دینی را سبک نمی‌شمردند و همواره به نماز اول وقت و انجام فرایض دینی خود اهمیت می‌دادند تا جایی که در بستر بیماری هم بود فرایض دینی و خواندن نماز اول وقت را فراموش نکردند.

امام جمعه تنکابن افزود: امام راحل از نخستین روز مسئولیت رهبری تا پایان عمر پربرکت خود حتی برگ کاغذی به زندگی خود اضافه نکرد بلکه تنها ملک میراثی و یادگار پدر بزرگوار خود را نیز وقف مردم کردند.

این مسئول بیان کرد: جلسات شورای اداری صرفاً نباید محل سخنرانی مسئولان شود بلکه باید دارای مصوبات با قابلیت اجرایی و خروجی باشد.

پوراکبر با اشاره به اینکه در استان سه محصول مهم شاخص تولیدی کشور شامل چای، مرکبات و برنج داریم اما چرا این تولیدات برای کشاورزان آن درآمدزا نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید رهبری به اقتصاد مقاومتی و ایجاد قرارگاه‌های کشوری و استانی، باید در شهرستان‌ها هم این قرارگاه در کنار راه‌اندازی عملیاتی شود و دارای دستاورد باشند.

وی مهم‌ترین آفت در مسیر اجرایی اقتصاد مقاومتی را قاچاق عنوان کرد و گفت: در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی باید در کنار کار و تلاش درعرصه تولید و بی‌نیازی از محصولات خارجی همه ما محصولات تولید داخل را با خرید حمایت کنیم و این رویه باید از دولت با تأمین ملزومات مورد نیاز از محل تولیدات ملی و منطقه‌ای که در آن قرار دارد آغاز شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :