آخرین عناوین

دوشنبه 17 خرداد 1395-22:46 کد خبر:24076

نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد:

تمام دستگاه‌های مازندران در حفظ جان مردم در سواحل تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تمام دستگاه‌ها در حفظ جان و امنیت مردم در سواحل استان تلاش کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه سازمانی بین‌المللی و جهانی با اهداف انسانی است تشکیلاتی مردمی است که بسیاری از خدمات آن ریشه در تعالیم اسلامی دارد.

وی افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که هر جا که حادثه و بحرانی اتفاق افتاد، جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات بی‌منت، انسانی و الهی پیشتاز بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مسئولیت سنگین جمعیت هلال احمر استان در مدیریت طرح امداد و نجات ساحلی، تصریح کرد: سال‌هاست که مسئله دریا و سواحل به چالشی برای مسئولان استان تبدیل شده است که این وضعیت در فصل تابستان به سبب حضور مسافران و گردشگران بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.

این مسئول گفت: تأمین ایمنی و امنیت جان مردمی که از دریا استفاده می‌کنند مسئولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق کامل آن همه دستگاه‌های ذیربط باید به جمعیت هلال احمر کمک کنند.

طبرسی خاطرنشان کرد: هلال احمر علاوه بر خدمات گوناگونی که در مواقع بحران و حادثه ارائه می‌دهد در زمان‌های دیگر نیز خدمات زیادی به مردم ارائه می‌کند که یکی از این اقدامات ارزشمند اجرای طرح همای رحمت و تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: در فرآیند ارائه این‌گونه خدمات علاوه بر اینکه باید شانیت افراد نیازمند حفظ شود ،باید با هدف ترویج کار خیر و نیکو اطلاع‌رسانی هم بشود تا مردم ترغیب و تشویق به مشارکت شوند.

*مشارکت 64 درصدی در انتخابات مجامع هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز با ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات انجام شده در جمعیت هلال احمر استان و برنامه‌های آینده، اظهار کرد: اجرای موفقیت‌آمیز نخستین مرحله از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان با مشارکت 64 درصدی اعضاء که منجر به کسب رتبه نخست در کشور شد ،برگ زرینی از عزم جزم مجموعه خدوم جمعیت هلال احمر استان برای خدمت‌رسانی به مردم است.

مجتبی اکبری با اشاره به اینکه امسال یکی از سنگین‌ترین طرح‌های امداد و نجات کشور به جمعیت هلال احمر استان واگذار شده است، گفت: طرح امداد و نجات ساحلی امسال با مشارکت جمعیت هلال احمر استان و با اسقرار نجاتگران و ناجیان غریق در 330 نقطه حادثه‌خیز ساحلی به‌ منظور کاهش غریق اجراء می‌شود که امید است با مسئولیت‌ پذیری همه دستگاه‌های عضو، شاهد کمترین میزان خسارت در این زمینه باشیم که البته تلاش شبانه‌ روزی به صفر رساندن غریق است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :