آخرین عناوین

دوشنبه 17 خرداد 1395-22:47 کد خبر:24077

رئیس آب و فاضلاب نوشهر و چالوس:

وضعیت فاضلاب نوشهر و چالوس به مرز هشدار رسید

رئیس آب و فاضلاب نوشهر و چالوس گفت: وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های نوشهر و چالوس به مرز هشدار رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، شکرالله موسوی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نوشهر که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب برای نوشهر و چالوس داریم،اظهار کرد: اعتبار لازم برای جمع‌آوری فاضلاب را نداریم و وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهرستان‌های نوشهر و چالوس به مرز هشدار رسید.

وی افزود: آب چشمه «اسپی او» علاوه بر اینکه تأمین‌کننده آب شرب نوشهر است بلکه همین آب بخشی از چالوس را هم تحت پوشش قرا می‌دهد و آب آن را تأمین می‌کند.

رئیس آب و فاضلاب نوشهر و چالوس بیان کرد: بخشی از اعتبارات چالوس در این حوزه باید به نوشهر اختصاص یابد تا در راستای نگهداری و رفع مشکلات منابع آب شرب نوشهر چالوس که در نوشهر مستقر است هزینه شود.

در ادامه شهردار پول نیز با بیان اینکه از مجموع اعتبارات عمرانی 500 میلیون تومانی فقط 50 میلیون تومان جذب شد، تصریح کرد: عملیات نصب گاردریل در خیابان‌های فرهنگ و ولی‌عصر (عج) انجام شد و پروژه‌های عمرانی بعدی نیز در حال اجرایی شدن است.

قربان‌علی خزایی‌پول گفت: نبود آتش‌نشانی شبانه روزی در شهر پول یکی از مشکلاتی است که در زمان بروز اتفاقات، این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی جدی شود و بنابراین استقرار ایستگاه آتش‌نشانی شبانه روزی در این شهر ضروری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :