آخرین عناوین

سه شنبه 18 خرداد 1395-23:53 کد خبر:24087

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد:

آیین تودیع سید اسماعیل احمدی

آیین تودیع سید اسماعیل احمدی قائم مقام اسبق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آیین تودیع سید اسماعیل احمدی قائم مقام اسبق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد و از تلاش و خدمات ٦ ساله ایشان، روز گذشته در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

سید اسماعیل احمدی از پرسنل صدا و سیمای مرکز مازندران است که از سال ٨٩ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مامور به خدمت شد.

وی در دوره ٦ ساله خدمت در حوزه فرهنگ و هنر مازندران در سمت های معاونت اداری و مالی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خدمات قابل توجهی به اصحاب فرهنگ و هنر مازندران ارائه داد و از هیچ تلاش و کوششی در خدمت صادقانه به اهالی هنر استان دریغ نورزید و پشتکار و جدیت در کار و حسن اخلاق از خصوصیات بارز ایشان در مدت تصدی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بود.

مدیر کل، معاونین ،روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه و پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین تودیع سید اسماعیل احمدی با اهداء هدایایی از خدمات ٦ ساله ایشان، در حوزه فرهنگ و هنر تجلیل کردند.

احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای احمدی، از خدمات ارزشمند و صادقانه وی تقدیر و تجلیل کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :