آخرین عناوین

چهارشنبه 19 خرداد 1395-17:48 کد خبر:24092

انتصاب در اداره کل بنادر و دریا نوردی مازندران:

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شد

معارفه مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران، با حضور معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا ، سیاوش رضوانی گیل کلایی در آئین معارفه اش در نوشهر افزود : این صنعت هم اکنون در دیگر استان های ساحلی بویژه جنوب کشور با وجود برخورداری از رونق فضای کسب و کار در سایر زمینه ها ، پررونق است ، ولی در مازندران توجهی به این صنعت نشده است.

وی ادامه داد : سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد از سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارند علاوه بر حمایت های مالی در قالب تسهیلات ، زیرساخت ها را نیز برای مهیا شدن چنین صنعتی فراهم کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که در جنوب کشور با راه اندازی اتوبوس های دریایی برای آمد و شد گردشگران داخلی و خارجی شرائط خوبی برای فعالیت صنعت گردشگری دریایی فراهم شده است ، ابراز امیدواری کرد که چنین طرحی در مسیر رامسر تا فرح آباد ساری اجرا شود.

رضوانی فراهم سازی زیرساخت ها مانند تامین زمین های پسکرانه ای و پشتیبانی ، نوسازی تجهیزات و رفع موانع ساخت راه اختصاصی را از راهکارهای رونق تجاری و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر منطقه ویژه اقتصادی نوشهر معرفی کرد.

وی خشک کردن حدود 17 هکتار زمین درضلع شرقی و در پی آن جذب سرمایه گذاران را از دیگر برنامه های کاری خود در این بندر ذکرکرد و خواستار همکاری همه جانبه مسئولان نهادهای ذیربط شد.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : اقداماتی که طی دو سال گذشته در حوزه سرمایه گذاری و نیز اجرای برخی از طرح ها در بندر نوشهر انجام گرفته است با 10 سال پیش برابری می کند.

قاسم احمدی لاشکی افزود : امروز در بندر سرمایه انسانی خوبی وجود دارد و باید از این سرمایه ها برای رونق اقتصادی و توسعه بندر استفاده کرد.

در آئین معارفه مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران، جلیل اسلامی معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی حضور داشت.

رضوانی گیل کلایی پیش از این به عنوان مدیر کل بنادر و دریانوری سیستان و بلوچستان فعالیت می کرد و تاتینا مدیر کل سابق بنادر و دریانوری مازندران نیز بازنشست شد.

اداره کل بنادر و دریا نوردی مازندران در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر واقع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :