آخرین عناوین

چهارشنبه 26 خرداد 1395-20:3 کد خبر:24146

انتصابی نو در دانشگاه آزاد اسلامی :

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهرعصرامروز  معرفی و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عصر امروز محمد صالحی از معرفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خبر داد.

رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با بیان اینکه دانشگاه آزاد یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این دانش در چهار دهه فعالیت خود توانست در بحث‌های راه‌اندازی و آموزش، کیفی‌‌سازی، دانش‌بنیان، مراکز رشد و سرمایه‌گذاری اقتصادی تلاش‌های زیادی انجام دهد.

محمد صالحی افزود: 50 درصد از کوله بار نظام آموزش عالی کشور و 30 درصد نظام آموزش عالی استان مازندران بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و در حقیقت دانشگاه آزاد اسلامی یک بال عمده نظام آموزش عالی کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: واحد قائم‌شهر یکی از باسابقه‌ترین و پرجمعیت‌ترین واحدهای دانشگاهی در شمال کشور از لحاظ اعضاء هیأت علمی توانمند، کادر پرسنلی، دانشجویی و فضاهای پژوهشی و آموزشی است.

رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ادامه داد: یکی از موفقیت‌های ما در دانشگاه‌های استان مازندران می‌تواند استفاده از ظرفیت‌های واحد قائم‌شهر برای رسیدن به پیشرفت و رشد و تعالی شود.

صالحی در پایان به مدیریت میرزاده در سمت ریاست دانشگاه اشاره کرد و گفت: وی توانست مسیر و چهره دانشگاه را از لحاظ تک بعدی بودن و اتکاء به شهریه دانشجویان تغییر دهد و از ابتدا شروع در بحث سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان،مراکز رشد و برندسازی فعالیت‌های پژوهشی و استفاده از امکانات موجود در دانشگاه‌ها اقدام کرد.

حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :