آخرین عناوین

پنجشنبه 27 خرداد 1395-8:50 کد خبر:24147

مراسمی که ناتمام ماند:

درگیری در سومین همایش تدبیر و امید آمل

سومین همایش سالگرد دولت تدبیر و امید در حالی در شهرستان آمل برگزار شد که همانند سال‌‌های گذشته ناتمام ماند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،همایش بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید به همراه بیان دستاوردها و موانع در سالن شهید رجایی شهرستان آمل برگزار شد.

این همایش که در آن حدود 100 نفر از اصلاح‌طلبان آملی شرکت داشتند با حضور اسدالله درویش‌امیری معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران، احمد منفرد معاون استاندارد و فرماندار ویژه آمل، مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار شد.

دراین همایش برخی از داعیه‌ داران جریان اصلاح‌طلبی حضور نداشتند،که عدم شرکت آنها در سومین گردهمایی حامیان دولت یازدهم مشهود بود.

بعد از قرائت قرآن و پخش سرود ملی فرماندار آمل به بیان ویژگی و ظرفیت‌های موجود در این شهر پرداخت و آمل را از زوایای مختلف برای مسئولان کشوری و استانی معرفی کرد.

اسدالله درویش امیری معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این همایش در ابتدا به بیان ویژگی خردادماه و وقایع مختلف در آن از گذشته تاکنون پرداخت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به مقایسه دولت‌های گذشته مشغول شد و به بیان اقدامات منفی انجام شده در دولت نهم و دهم اشاره کرد و این دولت را به اصطلاح پاک‌دستان خوانده و موارد مختلف اختلاس، تخلفات اقتصادی و مالی را بیان کرد.

درویش امیری با انتقاد شدید از دولت احمدی‌نژاد و اقدامات انجام شده در آن باعث اعتراض برخی از حامیان دولت گذشته شد این اعتراضات در بخش پرسش و پاسخ همایش بیشتر از گذشته نمودار شده، در حالی که باعث بر هم خوردن جلسه و درگیری لفظی بین حامیان دولت فعلی و دولت گذشته شد، حتی این درگیری با خروج زودهنگام درویش امیری از سالن همایش ادامه داشت و به خارج از فضای سالن شهید رجایی کشانده شد.

براساس این گزارش، نخستین جشن پیروزی دولت تدبیر و امید که 2 سال گذشته برگزار شد هم با حواشی همراه بود که در آن حین سخنرانی ربیع فلاح استاندار مازندران از گاز اشک‌آور در محل سخنرانی استفاده شد تا منجر به برهم خوردن مراسم شود.

سال گذشته نیز دومین همایش تدبیر و امید آمل با درگیری بین سخنران جلسه و برخی از افراد معترض ناتمام ماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :