آخرین عناوین

شنبه 29 خرداد 1395-17:27 کد خبر:24159

رئیس بیمارستان 17 شهریور مرزیکلای بابل خبر داد:

نخستین زایمان در آب مازندران در بابل

نخستین زایمان در آب مازندران روز شنبه در بیمارستان 17 شهریور شهرستان بابل انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا،رئیس بیمارستان 17 شهریور مرزیکلای بابل گفت: خانم 25 ساله ای جهت زایمان به بیمارستان مراجعه کرد که پس از ویزیت متخصص زنان و زایمان با تلاش همکاران آن مرکز توانست با رضایت خانواده اش زایمان را با موفقیت به سرانجام برساند.

رمضان آقاجانی افزود: زایمان در آب از روش های زایمان طبیعی است که پس از تائید پزشک متخصص با همکاری تیم مجرب ، خانم باردار وضع حملش را در آب انجام می دهد.

وی اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام شده ، در این روش نه تنها هیچگونه تهدیدی برای مادر و نوزاد وجود ندارد ، بلکه از داروهای مسکن کمتری برای کاهش درد زایمان استفاده می شود.

آقاجانی گفت: زایمان با درد کمتر ، کاهش استرس ، افزایش اعتماد به نفس در مادر، کاهش صدمات زایمانی و همچنین کاهش خونریزی و بهبودی زودتر مادر از دیگر مزیت های زایمان در آب است .

بیمارستان 17 شهریور بابل که در مرزیکلا از توابع بخش بابلکنار واقع است دارای بخش ها مختلف زنان و زایمان، اعصاب، جراحی، ارتوپد، دندانپزشکی است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که در کنار دانشگاه علوم پزشکی مازندران خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد هم اکنون بیمارستان های آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد، شهید بهشتی ، بیمارستان 17 شهریور بابلکنار و بیمارستان کودکان امیرکلا را زیر پوشش دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :