آخرین عناوین

يکشنبه 30 خرداد 1395-0:6 کد خبر:24165

شهردار بابل مطرح کرد:

بدهکاری 40 میلیارد تومانی بابلی‌ها به شهرداری / وصول نشدن چک 600 میلیونی

شهردار بابل با اشاره به بدهکاری 40 میلیارد تومانی بابلی‌ها به شهرداری، گفت: اولویت وصول بدهکاری از دستگاه‌های دولتی و گردن‌کلفت‌ها است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسین بیژنی در جمع مردم حکیم‌آباد بابل اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های شهر بابل به چند دلیل قابل اولویت ‌بندی است که برخی از این دلایل مربوط به قوانین و مقررات و برخی به دلیل محدودیت‌های اعتباری و برخی نیز به دلیل این است که برخی ادارات به درستی به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

وی افزود: مشکلات در کشور ما آنقدر زیاد نیست که نتوانیم آنها را حل کنیم بلکه اگر متحد و متفق شویم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و در حال حاضر تفرقه و بی‌توجهی برخی از نهادها برای خدمتگزاری مشکل اصلی جامعه است.

شهردار بابل تصریح کرد: بارها و بارها مقام عظمای ولایت درباره اتفاق و اتحاد مسؤولان و مردم تذکر دادند، درباره رعایت بیت‌المال تذکر دادند و در این موضوع پیشگام بودند.

شهردار بابل با اشاره به اینکه مردم بابل بیش از 40 میلیارد تومان بابت عوارض به شهرداری بابل بدهکار هستند، خاطرنشان کرد: اولویت وصول این بدهکاری از دستگاه‌های دولتی و گردن‌کلفت‌هایی است که حق مردم را به تاراج بردند.

وی با بیان اینکه سازمانی از سال 72 بیش از 600 میلیون تومان به شهرداری بابل بدهکار است چرا بدهکاری خود را پرداخت نمی‌کند، ادامه داد: باید جلوی این افراد ایستاد، چرا چک 600 میلیونی از سال 72 در کشوی میز شهرداری است و کسی اقدام نکرده است، این درد شهر ما است و اگر بخواهیم این موضوع را زنده کنیم صاحبان قدرت جلوی ما سرعت‌گیر ایجاد می‌کنند.

شهردار بابل یادآور شد: شورای شهر بابل نسبت به این موضوع تاکید دارد، اختلاف سلیقه وجود دارد، یک نفر به عنوان مسؤول به صورت ویژه بدهکاری دستگاه‌های دولتی به شهرداری بابل را رصد می‌کند.

وی تصریح کرد: یک تعداد میلیاردها تومان سرمایه جمع می‌کنند، اسم برای خودشان می‌خرند اما یک میلیارد حق مردم را در ساخت ساختمانی که غیرمجاز بنا شده را پرداخت نمی‌کنند.

بیژنی با بیان اینکه چرا نباید حق مردم را پرداخت کرد، چه کسی باید حقوق ضایع شده مردم را زنده کند؛ از مردم خواست در سایه تعامل و کمک به یکدیگر در ساختن شهری زیبا و توسعه یافته شهرداری بابل را یاری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :