آخرین عناوین

يکشنبه 30 خرداد 1395-0:9 کد خبر:24166

درجلسه شورای اداری شهرستان بابلسر مطرح شد:

انتقاد نماینده بابلسر از عملکرد دانشگاه مازندران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنارگفت: دانشگاه مازندران از ظرفیت‌های خوب بابلسر بوده ولی نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند و از مسؤولان گلایه داریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر، اظهار کرد: گزارشاتی که مسئولان در مورد مسائل و مشکلات شهرستان ارائه می‌دهند اهداف و چشم‌اندازها باشد و گزارش کشوری ارائه ندهند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید عملکرد خود را ارزیابی کنند، افزود: صحبت‌های کلان و سیاست‌گذاری کشور در این جلسات مطرح نشود، آنچه سیاست کلان است مقام معظم رهبری فرمودند، وظیفه ما این است که بر اساس سیاست مقام معظم رهبری عمل کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اضافه کرد: بیان این شعار نشان‌دهنده آن است که در زمینه اقتصاد مقاومتی خوب کار نشد و باید اقدام عملی انجام شود.

نانواکناری با بیان اینکه شهرستان بابلسر منطقه کشاورزی است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به این مفهوم است که ما بتوانیم در نهایت بهره‌وری از امکانات در مقابله تهدید با دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود: با اقدام عملیاتی و علمی در حوزه کشاورزی می‌توانیم سطح زیر کشت را افزایش دهیم و یکی از طرح‌های بسیار خوب جهاد کشاورزی دراین‌باره طرح تجهیز و نوسازی زمین‌های کشاورزی است که کار بسیار کیفی است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درباره بهره‌وری سطح زیرکشت باید برخورد علمی داشته باشیم اما تاکنون اقدام علمی در این‌باره انجام نشده است، بیان کرد: دانشمندان و نخبگان ما باید راهکار علمی درباره افزایش تولید و بهره‌وری ارائه دهند تا ما بتوانیم با افزایش تولید به شعار مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی تحقق بخشیم.

نانواکناری با اشاره به موقعیت گردشگری شهرستان بابلسرخاطرنشان کرد: نتوانستیم از دریچه فرهنگی ورود کنیم و با برنامه‌ریزی درست و ایجاد زیرساخت مناسب از این نعمت الهی بهره‌مند شویم.

وی با تأکید براینکه مسئولان نباید دردهای اجتماعی را آنگونه که مردم مطرح می‌کنند، مطرح کنند، گفت: مردم از نداری، فقر و بیکاری صحبت می‌کنند و مسئولان نیز از این موضوعات سخن می‌گویند، در حالی که مسئولان وظیفه دارند در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی وجود دریا و اداره ‌کل شیلات را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان بابلسر دانست و افزود: مکان رایگان و آب رایگان برای پرورش ماهی فرصت مغتنمی به‌ منظور اشتغال‌زایی است اما نتوانستیم از این امکان خدادادی خوب بهره ‌برداری کنیم تا آنجا که درآمد صیادان به حداقل ظرفیت رسیده و مسئولان باید در این‌باره پاسخگو باشند.

نانواکناری با بیان اینکه دانشگاه مازندران از دیگر ظرفیت‌های خوب شهرستان بابلسر بوده و بسیاری از رشته‌های تخصصی در این دانشگاه دایر است، گفت: دانشگاه نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند و ما از مسئولان دانشگاه گلایه داریم، انتظار ما از دانشگاه این است که از آورده علمی را برای خدمت به مردم به‌کار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن در سوریه و یمن و حتی در مرزهای آبی ما به ‌دنبال بهانه‌ای است که به ما حمله کند، اظهار کرد: اگر ما در مسیر تحقق شعار مقام معظم رهبری با مدیریت و اقدام جهادی ورود پیدا نکنیم، نمی‌توانیم موفق شویم اما اگر از تجربیات دوران دفاع مقدس در مدیریت کاری خود استفاده کنیم دشمن نمی‌‌تواند کوچک‌ترین تهدیدی برای ما باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امروز فرزندان انقلابی ما از سوریه قدم به عقب بردارند سوریه دوروزه در اختیار دشمنان قرار می‌گیرد و ما باید با ورود به این عرصه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی را در سراسر دنیا به نمایش بگذاریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :