آخرین عناوین

دوشنبه 31 خرداد 1395-12:10 کد خبر:24176

آقایان مسئول ، مردم به عملكرد رأی می‌دهند نه به افطاری!!

پول افطاری‌های ضيافت ٢٤ مازندران از كجا می‌آيد؟

در شرایطی كه داد اصلاح طلبان از شخص اول اجرایی استان به هوا خواسته، تبلیغات آن هم از نوع افطاری كمی عجیب به نظر می رسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز،طی هفته گذشته شاهد برگزاری جلساتی تحت عنوان ضیافت ٢٤ در مازندران بودیم و البته گویا سالروز پیروزی رئیس جمهور فرایندی ادامه دار است،چرا كه این افطاری ها همچنان ادامه دارد.

این برنامه ها كه به همت اصلاح طلبان استان برگزار می گردد را می توان از چند جهت بررسی نمود و نقاط مثبت و منفی آن را پایش نمود،چرا كه گویا اصلاح طلبان هر رطبی را كه برای احمدی نژاد منع می نمودند كم كم در حال مزه مزه كردن آن اند!

در حالی كه اگر بخواهیم برای عملكرد دولت پاسداشتی برقرار كنیم قطعا آن عملكرد به همت مدیران اجرایی مازندران در استان بسیار ضعیف تر از مجموع كشور است.

در شرایطی كه داد اصلاح طلبان هم از شخص اول اجرایی استان به هوا خواسته و عموم نخبگان سیاسی ضعف عمیق مدیریت اجرایی استان را بارها گوشزد نموده اند،اما گویا دولت فعلا همچنان منتظر است و به دنبال بهانه!

اول بهانه انتخابات مجلس،سپس دور دوم مجلس،بعد از آن تشكیل مجلس جدید و احتمالا الان هم منتظر انتخابات ریاست جمهوری!!!

دولت با این ضعف سیستم وزارت كشور،كه قطعا پیشانی دولت هم هست نباید انتظار روند رو به رشد در استان ها،بویژه مازندران را داشته باشد.

حال در این گیر و دار كه اختلافات درون گروهی جریان اصلاح طلبی در استان به اوج رسیده است تبلیغات ریاست جمهوری آن هم از نوع افطاری كمی عجیب به نظر می رسد.

آقایان مردم سوال می كنند كه دولت تدبیر و امید چه گلی به سر مازندران زده است كه امروز حماسه ٢٤ خرداد را پاس بداریم؟

هزینه های میلیونی این افطاری ها در شهرهایی مثل ساری،نوشهر،قائمشهر و...از كجا تأمین شده است؟

به فرض این كه هزینه ها از بیت المال نیست،نفع شخصی هزینه كنندگان در آینده چه خواهد بود؟

دولت مستقری كه نمی تواند برای پاسداشت خود طی سه سال گذشته در آمل مراسمی برگزار كند در حالی كه احمدی نژاد در همان شهر حماسه خلق می كند دقیقا به دنبال پاسداشت چیست؟

آقایان مسئول،جناب استاندار و برادران اصلاح طلب،به عمل كار برآید به سخندانی نیست، مردم به عملكرد شما رأی خواهند داد نه به افطاری...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :