آخرین عناوین

چهارشنبه 2 تير 1395-11:53 کد خبر:24192

حریم شهری آمل کوچکتر شد:

دستاورد بزرگ برای شهرداری امام زاده عبدالله/بی انگیزگی شهردار آمل کار دستش داد؟؟

بی انگیزگی شهردار آمل کار دستش داد و باید آماده دریافت حملات گسترده تری باشد که نتوانسته از حریم شهرداری خود دفاع کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازخزر24، امروز انتشار یک سند خبر از اتفاقات بزرگ و مهم در می داد و آنهم تعیین نهایی حریم شهر امام زاده عبدالله بود،سید مهدی فاطمی شهردار جوان توانمند ومتخصص شهر امام زاده عبدالله که دکترای رشته برنامه ریزی شهری را دارد علاوه بر فعالیت های عمرانی چشگیر در این شهر تازه تاسیس کاری بسیار مهم و با ارزش انجام داد تا کارنامه خود را درخشان تر از قبل جلوه دهد و دو کار بزرگ و ماندگار دیگر را در حداقل زمان ممکن ثبت کند.

تصویب دو طرح تعیین محدوده و حریم دو امر بزرگی بود که فاطمی با کمترین هزینه و صرفا با تخصص و توانایی های خود و با همت واحد فنی شهرداری و حمایت های شورای شهر به سرانجام رساند.

در حالیکه حدود محدوده شهر امام زاده عبدالله بعد از گذشت یکسال و تاسیس این شهرداری در اواخر سال 1393 به این شهرداری ابلاغ گردید.

ولی ابلاغ حریم شهر که همزمان با محدوده تهیه و به تصویب رسیده بود بنابر مشکلاتی از قبیل سنگ اندازی شهرداری همجوار به تعویق افتاد که نهایتا با پی گیری های مداوم و قانونی این شهردار متخصص به نتیجه نشست و در تاریخ 30/3/95 توسط استاندار محترم مازندران به شهرداری امام زاده عبدالله ابلاغ شد.

براساس این گزارش ، حریم شهر امام زاده عبدالله(ع) که مطابق مصوبه کمیسیون مغایرت طرح هادی استان در تاریخ ۹۳/۴/۹ به تصویب رسیده بود، با پیگیری های فاطمی شهردار امام زاده عبدالله(ع) وکمک واحد فنی شهرداری در تاریخ ۹۵/۳/۳۰ با حمایت فلاح استاندار ومعاونین استاندار به تصویب رسید.

 ( لازم به ذکر است تهیه نقشه محدوه وحریم شهر امام زاده عبدالله(ع) با توجه به تخصص آقای شهردار در زمینه جغرافیای برنامه ریزی شهری بدون گرفتن مشاور تهیه گردیده است)

نکته جالب عواقب این مساله برای شهردار آمل است که مدتی است مورد انتقاد شدید بسیاری از اعضای شورای شهر آمل بابت بی انگیزگی و غیر پاسخگو بودن قرار دارد.

حال او باید خود را دوباره آماده دریافت حملات گسترده تری ببیند که نتوانسته از حریم شهرداری خود دفاع کند،به طوریکه از صد متر بالاتر از پلیس راه قدیم آمل (پست الغدیر)از این پس حریم شهرداری امام زاده عبدالله خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :