آخرین عناوین

جمعه 4 تير 1395-10:12 کد خبر:24206

معاون سیاسی امنیتی استانداری خبر داد :

نجات جان 584 نفر از ابتدای شروع طرح در قالب طرح پیشگیری و کاهش غریق

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: با اجرای طرح  کاهش غریق ، از شروع اجرای طرح دریا تا کنون 584 نفر از مرگ حتمی نجات یافته اند.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، با حضور یونسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد ساماندهی سواحل و اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، طرح تقسیم تجهیزات و اقلام خریداری شده به شهرستان های ساحلی انجام شد.

براساس این گزارش، به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر در سواحل استان ، تعداد 30 دستگاه موتورسیکلت و 800 ست لباس به تجهیزات و امکانات موجود در سواحل به ویژه در نقاط ممنوعه یا حادثه خیز اضافه گردید. 

در حاشیه این مراسم یونسی معاون سیاسی امنیتی ورییس ستاد ساماندهی سواحل استان طی سخنانی با تشکر از مجموعه جمعیت هلال احمر استان گفت : با اجرای طرح  کاهش غریق از سوی کمیته کاهش و پیشگیری غریق با مدیریت هلال احمر ، از شروع اجرای طرح دریا تا کنون نجاتگران و ناجیان موفق شدند 584 نفر را از مرگ حتمی نجات دهند و به زندگی برگردانند.

 وی افزود : با طرح  جالب و ابتکاری جمعیت هلال احمر، همه نجات یافتگان به عضویت افتخاری این جمعیت درمی آیند و دلیل آن این است که چون این افراد خدمات جمعیت هلال احمر را درک کرده اند ، بنابراین اشتیاق بیشتری برای خدمت خواهند داشت.

در ادامه اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان این نکته که نجاتگران و ناجیان در 330 نقطه حادثه خیز یا ممنوعه  سواحل استان حضور موثری دارند ، گفت : امروز و در این مرحله 30 دستکاه موتورسیکلت و 800 ست لباس مخصوص ، جهت ارائه بهتر خدمات از سوی نجاتگران و ناجیان ، بین شهرستانهای ساحلی توزیع میگردد.

وی با تقدیر و تشکر از مجموعه استانداری به ویژه استاندار و معاون سیاسی و امنیتی در حمایت همه جانبه  از کمیته پیشگیری و کاهش غریق ، گفت : تمام تلاش خود را مصروف این داریم که در ایام تعطیلات ، با افزایش تجهیزات ، امکانات و تعداد ناجیان و نجاتگران خدمات بیشترو بهتری را ارائه نماییم و نقش موثرتری در نجات جان مسافران و میهمانان استان ایفا نماییم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :