آخرین عناوین

يکشنبه 6 تير 1395-8:59 کد خبر:24216

رئیس شورای شهرستان بابلسر مطرح کرد:

امتناع شرکت غله از خرید گندم مردم بهنمیر/ کم‌آبی و قطع گاز معضل دیگر بهنمیری‌ها

رئیس شورای شهرستان بابلسر گفت: شرکت غله با این بهانه که گندم بهنمیر از کیفیت لازم برخوردار نیست از خرید آن امتناع می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، رضا رستگار در جلسه شورای اداری بخش بهنمیر در سالن اجتماعات بخشداری با تسلیت به مناسبت شهادت طلاب جوان مدافع حرم ،شهید حجت‌الاسلام محمد امین کریمیان اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است جوان 21 ساله‌ای از منطقه بهنمیر برای خدمت به مردم مسلمان سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به افتخار شهادت نائل آمد.

وی افزود:شهید کریمیان یکی از نخبگان کشور و منطقه ما و مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی بود، با شناختی که از خانواده این شهید گرانقدر دارم می‌دانم بزرگ‌ترین آرزوی این طلاب جوان رسیدن به درجه رفیع شهادت بود.

رئیس شورای شهرستان بابلسر با بیان اینکه امیدوارم ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم،گفت: این شهرستان فرزندان غیور زیادی را در راه دفاع از دین فدا کرده است و من امروز خود را شریک غم پدران و مادران شهدایی می‌دانم که با دستان خود فرزندان خود را در راه حق، تقدیم اسلام کردند.

رستگار در ادامه با بیان اینکه در کشور ما مدیریت یعنی کار کردن با مردم و برای مردم، اگر مردم نباشند نیازی به حضور مسئولان نداریم، افزود: بخش بهنمیر با معضل شدید کم‌آبی مواجه هست اما مسئولان تنها در فصل گرما به فکر رفع مشکلات کم آبی مردم می‌افتند، در حالی که مشکل کم آبی یکی از معضلات منطقه بوده و نیاز به برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی صحیح دارد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان ماه عبادات و نیایش، به قطع گاز برخی از مردم بخش بهنمیر در این ماه اشاره کرد و افزود: شرکت گاز با این بهانه که مردم قبوض گاز را پرداخت نکردند اقدام به قطع گاز آنها در این ماه کرد و مدعی است برخی از مردم طی دو سال گذشته قبوض خود را پرداخت نکردند سوال اینجاست اگر این افراد طی دو سال پرداخت نکردند آیا دستورالعملی در این دو سال وجود نداشت که در ماه مبارک رمضان اقدام به این کار کردید.

رستگار همچنین با اعلام اینکه مردم بخش بهنمیر برای فروش گندم خود با مشکل مواجه هستند، گفت: شرکت غله با این بهانه که گندم بهنمیر به دلیل سیلابی که با آن مواجه شد از کیفیت لازم برخوردار نیست از خرید آن امتناع می‌کند و مردم این بخش با مشکل فروش گندم مواجه هستند.

وی افزود:اگر گندم بهنمیر قابل خرید نیست چرا بیمه خسارت این محصول را پرداخت نمی‌کند، اگر گندم مشکلی ندارد چرا شرکت غله از خرید آن امتناع کرده و موجب آزار و اذیت کشاورزانی می‌شود که تمام چشم امید آنها به فروش این محصولات، بعد از گذراندن دوران سخت تولید دوخته‌اند.

رستگار از مسئولان مربوطه خواست هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود چرا که مردم بخش بهنمیر به شدت از این موضوع ناراضی هستند.

ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر در برخی از ادارات با آن مواجه هستیم، ضعف مدیریتی است.

وی با بیان اینکه بهنمیراز ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، افزود: با مدیریت صحیح می‌توانیم موجب شکوفایی این ظرفیت‌ها، رشد و توسعه اقتصادی در منطقه شویم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود وفور نعمت خداوندی شاهد فقر و بیکاری در سطح بخش هستیم، گفت: این منطقه با داشتن نعمات فراوان از ضعف مدیریتی رنج می‌برد.

نانواکناری با بیان اینکه در بازدیدی که از برخی ادارات داشتم مدیران در مسند کار خود حضور نداشتند،افزود: بیشتر مشکلاتی که دهیاران ما با آن مواجه هستند با مدیریت صحیح حل شدنی است.

وی با تاکید به اینکه شرکت غله و اداره بیمه باید هر چه زودتر تکلیف کشاورزان را مشخص کنند،خاطرنشان کرد: اگر گندم کشاورزان بی‌کیفیت است اداره بیمه موظف است خسارات کشاورزان را پرداخت کند و اگر گندم کشاورزان مشکلی ندارد،شرکت غله باید هر چه زودتر برای خرید این محصولات اقدام کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران برای خود برنامه داشته باشند و به ارزیابی عملکرد خود بپردازند، گفت: هدف از اجرای قانون رفاه حال مردم است، همه مسئولان موظف هستند به وظایفی که قانون در اختیار آنها قرار داده است، عمل کنند.

نانواکناری با بیان اینکه مسئولان حقوق شهروندی را به مردم آموزش دهند، گفت: در بسیاری از موارد به علت عدم آشنایی مردم به حقوق خود از حقوق خود محروم می‌شوند که نیاز است مسئولان آموزش لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :