آخرین عناوین

چهارشنبه 9 تير 1395-10:28 کد خبر:24237

فرماندار بهشهر تذکر داد:

برخورد با حاملان پلاکاردهای خلاف اهداف نظام روز قدس

فرماندار بهشهر گفت: از دستگاه‌های امنیتی خواسته شده تا در روز قدس با افرادی که پلاکاردهایی با متن‌های خلاف اهداف نظام دارند، برخورد شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سید خالق سجادی با اشاره به اهمیت روز قدس و اینکه چشم آزادگان جهان و ملت مظلوم فلسطین به حضور حماسی مردم ایران در این روز است، اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، 37 سال است که با لبیک به ندای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای نشان دادن خشم و انزجار خود از ظلم و اشغالگری در جهان، در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت می‎کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس بنا به فرموده امام راحل، «روز حیات مجدد اسلام است»، افزود: این روز بزرگ، تأیید بیداری اسلامی در جهان و پاسخی کوبنده به جنایات اشغالگران صهیونیستی است، کسانی‌ که به زن و کودک و مردم بی‌دفاع رحم نکرده و خود را مدافع سرسخت حقوق بشر می‌دانند.

فرماندار بهشهر با اشاره به به‌همراه داشتن پلاکاردهایی که در واقع با متن‌هایی خلاف اهداف نظام اسلامی و برهم زننده نظم و امنیت کشور در 22 بهمن‌ماه سال گذشته در برخی شهرها و از جمله بهشهر بوده است، گفت: به‌طور قطع، افرادی که چنین تفکراتی را دارند، هرگز دلسوز نظام و مطیع مقام معظم رهبری نیستند.

سجادی ادامه داد: از نیروهای امنیتی و انتظامی این شهرستان خواسته شده تا افرادی که چنین پلاکاردهایی را در دست دارند، شناسایی کرده و اگر به تذکرات توجهی نکردند، با آنها برخورد شده و به مراجع قانونی تحویل دهند.

نماینده عالی دولت در بهشهر بیان کرد: عده‌ای با افکار و اقدامات نسنجیده خود امنیت و حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برند و غصه دین و شهادت ندارند‌ و گاه با این قبیل رفتارها، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس 95 باید متمایزتر از سال گذشته اتفاق بیفتد، گفت: مطمئن هستیم که مردم انقلابی و مؤمن بهشهر، با بصیرت هر چه تمام‌تر در این حماسه ملی حاضر می‌شوند و با این حضور، ضمن تجدید پیمان با شهدای اسلام و شهدای شهر خود، علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی موضع‌گیری خود را نشان می‌دهند.

فرماندار بهشهر اظهار کرد: براساس برنامه‎ریزی ستاد مربوطه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز قدس در این شهرستان از ساعت 11 صبح جمعه هفته جاری از چهارراه استقلال (سه‌راه آزادی قدیم) به سمت مصلی برگزار می‌شود.

سجادی در پایان گفت: سخنران مراسم روز قدس در بهشهر، علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه است و پس از آن نیز بیانیه روز قدس قرائت و نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری اقامه می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :