آخرین عناوین

پنجشنبه 10 تير 1395-8:54 کد خبر:24243

وقتی توپ به زمین مرغداران می افتد:

فرافکنی رئیس جهاد کشاورزی مازندران در رابطه با افزایش قیمت مرغ در استان !

فرافکنی و انداختن توپ به زمین مرغداران که این روزها با مشکلات عدیده روبرو هستند، جفای بزرگی است که مسئولان به آن توجه نکرده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی مردم استان این روزها از افزایش قیمت مرغ ، آنهم در ماه مبارک رمضان که یکی از ماههای افزایش آن به شمار می رود گله مند هستند که متولی بخش مربوطه به جای نظارت و دقت بیشتر در این رابطه فرافکنی کرده و توپ را به زمین مرغداران می اندازد .

براساس این گزارش، تولید کنندگان مرغ نیز همواره از عدم حمایت کافی جهاد کشاورزی از آنان انتقاد داشته و ضعف مدیریت در سازمان جهاد کشاورزی استان را دلیل این مشکلات می دانند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار با رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه بازار محصولات کشاورزی از مشکلات همیشگی این بخش است، خاطرنشان کرد: مدیریت تولید نیازمند همراهی تولیدکنندگان است و به عنوان نمونه قیمت مرغ طی روزهای اخیر افزایش یافته است که حدود یک‌سال گذشته مرغ‌داران این محصول را با ضرر به بازار عرضه کردند و توصیه‌های اتحادیه مرغداران را مبنی بر کاهش 10 تا 15 درصدی جوجه‌ریزی رعایت نکردند و قیمت مرغ زنده به 4 هزار و 700 تا 5 هزار تومان رسید.

به نظر می رسد فرافکنی و انداختن توپ به زمین مرغداران که این روزها با مشکلات عدیده تولید از یک سو و عدم حمایت مسئولان از سوی دیگر در حال تولید و عرضه مرغ به مردم استان هستند ، جفای بزرگی است که متاسفانه دلاور حیدرپور به آن توجه نکرده است .

شایسته است مدیران جهاد کشاورزی استان به جای این گونه توجیه ها که برای تولید کنندگان قابل قبول نیست ، اعلام کنند که این سازمان عریض و طویل برای رفع مشکل مرغداران استان چه کرده است ؟

البته مشکلات بخش کشاورزی در مازندران به همین جا محدود نمی شود و بزودی در سلسله گزارش های مبسوطی به نابسامانی ها در این سازمان خواهیم پرداخت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :