آخرین عناوین

شنبه 12 تير 1395-0:47 کد خبر:24253

فرمانده انتظامی مازندران تأکید کرد:

ضرورت انسداد 51 نقطه حادثه‌خیز دسترسی به دریا در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران گفت: 51 نقطه حادثه‌خیز دسترسی به دریا در مازندران باید بسته شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سردار سیدمحمود میرفیضی در جلسه ستاد اجرایی طرح‎های ساماندهی دریای مازندران با اشاره به وجود روستاهای فراوان در نزدیکی طرح‌های سالم‌سازی دریا، اظهار کرد: باید ساحل‌نشینان را در منافع طرح‌های دریا شریک کنیم تا همکاری خوبی را با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی داشته باشند.

وی افزود: سند جامع ساماندهی طرح دریا باید تنظیم شود و از طرفی نیز با توجه به اینکه در حال حاضر روابط کاری سالم و شفافی در بین دستگاه‌های اجرایی نیست و هر فردی وظایف خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهد، باید در این روابط تجدید نظر شود.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: استقرار اکیپ بازرسی، اقدامات تبلیغی و اطلاع‌رسانی، پیش‌بینی طرح‌های ترافیکی و انتظامی در روزهای آینده که با هجوم مسافران روبه‌رو می‎شویم، انجام شده است.

میرفیضی با اشاره به نبود نظارت بر مجریان طرح‌های دریا در این استان، گفت: این نظارت باید شامل همه مدیران ازجمله مسؤولان پلاژهای دولتی باشد تا شاهد مشکلاتی در طرح‌ها نباشیم.

وی بیان کرد: در تمامی شهرستان‎های مازندران، یک نماینده به‌عنوان متولی طرح به نیروهای انتظامی معرفی شود تا در صورت نیاز، هماهنگی‌های لازم با او انجام شود.

فرمانده انتظامی در پایان گفت: براساس آخرین اقدامات و بازدیدهای انجام‌شده، 51 نقطه حادثه‌خیز دسترسی به دریا در مازندران باید بسته می‌شد که هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :