آخرین عناوین

چهارشنبه 16 تير 1395-13:4 کد خبر:24308

انتقاد امام جمعه زیراب سوادکوه!!!

قول‌های مسئولان برای حل مشکلات محور سوادکوه اجرایی نشد

امام جمعه زیراب سوادکوه گفت: قول‌های مسئولان برای حل مشکلات مربوط به محور سواد کوه هنوز اجرایی نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز عید فطر زیراب سوادکوه که در محوطه امام‌زاده عبدالحق زیراب برگزار شد با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان در دستگیری اعضای گروه تروریستی در تهران، اظهار کرد: بمب‌گذاری مدینه بیانگر «در چاه افتادن چاه‌کن» است و جنایات دست‌ پرورده‌های صهیونیسم و استکبار جهانی بر آنها بر‌گشت.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان سوادکوه در موضوع راه و ترافیک، افزود: قول‌های مسئولان برای حل مشکلات مربوط به محور سوادکوه هنوز اجرایی نشده است.

امام جمعه زیراب سوادکوه گفت: مشکل اشتغال در سوادکوه جدی است و والدین علاوه بر مشکلات خود، باید مشکلات فرزندان را هم مدیریت کنند.

*موفقیت سربازان گمنام با پشتوانه ایمان بود

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌ شمالی نیز در جمع نماز‌گزاران عید فطر در مسجد صاحب زمان(عج) شیر‌گاه موفقیت سربازان گمنام امام زمان در متلاشی کردن گروه تروریستی را با پشتوانه ایمان توصیف کرد.

محمد مهدوی با اشاره به اینکه در ماه رمضان از خدا برای دوری از بدی‌ها و گناه راز و نیاز داشتیم، گفت: خدا، فرد عصیان‌کار را در قرآن مورد لعن و نفرین قرار می‌دهد.

وی با اشاره به دستگیری اعضای داعش توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، افزود: سربازان گمنام امام زمان به پشتوانه ایمان و مردم انقلابی اقدام به شناسایی و متلاشی کردن گروه تروریستی کردند.

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌ شمالی، عزت و اقتدار مسلمانان را از آرزو‌های دینی عنوان کرد و گفت: دوری از گناه و زشتی‌ها و هدر‌ ندادن دستاورد‌های ماه رمضان در دستور کار ما قرار گیرد.

*لزوم تداوم برکات ماه رمضان در طول سال

امام جماعت مسجد پل‌سفید در خطبه‌های نماز عید فطر که در محوطه ایستگاه راه‌آهن پل‌سفید برگزار شد با اشاره به حدیثی از معصوم، گفت: اقدام برای برگزاری نماز عید فطر مانند خروج از قبر‌ها و حرکت به سوی محشر است.

ولی‌الله رسکتی با اشاره به لزوم بهره‌مندی بیشتر از برکات ماه رمضان و تداوم آن در طول سال، افزود: عبادت، قرائت قرآن و دعا تنها در ماه رمضان محدود باقی نماند و برای طول سال هم تداوم داشته باشد.

وی خواستار حضور بیشتر مومنان در نماز‌های جماعت شد و گفت: حضور در نماز جمعه و جماعت و ترک معصیت و تقویت ایمان با بهره‌مندی از برکات ماه رمضان گسترش یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :