آخرین عناوین

چهارشنبه 16 تير 1395-15:13 کد خبر:24309

جاده‌های یک‌ طرفه و محصور شدن شمالی‌ها!!!

درگیری شمالی‌ها و تهرانی‌ها در ترافیک سنگین محور هراز

ترافیک سنگین محور هراز ، باعث درگیری شمالی‌ها و تهرانی‌های در حال تردد در این محور مواصلاتی کشور شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، اکنون محور مواصلاتی هراز سنگین بوده و حجم تردد خودروها در مبادی ورودی به مازندران باعث ایجاد گره‌های ترافیکی شده است.

به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر و آغاز دور جدید سفرهای تابستانی به شمال کشور حجم رفت و آمدها در مهم‌ترین جاده شریانی شمال به حدی بالا بوده که مرکز تردد کنترل پلیس‌راه صبح امروز مجبور به یک طرفه کردن جاده از سمت تهران به مازندران شده است.

با توجه به عزیمت بسیاری از مازندرانی‌ها و مردم آمل که تعطیلات را به مناطق خوش‌ آب و هوایی ییلاقی لاریجان سفر دارند تردد سنگین در مسیر آمل به تهران نیز مشاهده می‌شود.

تردد سنگین در 2 مسیر محور هراز و اعمال محدودیت ترافیکی یک طرفه شدن این جاده در برخی مناطق همانند دوآب و پارک جنگلی باعث درگیری بین شمالی‌ها و تهرانی‌ها شده است.

مأموران پلیس ‌راه حاضر در این مناطق با عدم ممانعت از تردد خودروها از مسیر آمل به تهران جهت تسهیل رفت‌ وآمدها باعث اعتراض شمالی‌ها شده و این مسافران با جلوگیری از تردد خودروهای عبوری تهران به آمل از مأموران پلیس خواستند رفت و آمد در مسیر مقابل هم برای دقایقی ممنوع شود.

براساس این گزارش، تردد محور مواصلاتی هراز از مسیر تهران به آمل طی روزهای گذشته شدت زیادی به خود گرفته که این مهم نشان از مسافرت‌ پایتخت‌نشینان در روزهای نخست تابستان به شمال کشور دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :