آخرین عناوین

چهارشنبه 16 تير 1395-23:1 کد خبر:24310

انتصابی نو در ورزش استان:

سرپرست هیات ورزشهای رزمی مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی ، سرپرست هیات ورزشهای استان منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازشمال آنلاین، پس از استعفا رئیس هیات ورزشهای استان مازندران،طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، صابر اکبرزاده به عنوان سرپرست منصوب شد.

براساس این گزارش،طی ابلاغی از طرف فدراسیون ورزش‌های رزمی صابراکبرزاده به عنوان سرپرست هیات ورزش‌های رزمی استان مازندران  منصوب شد.

در این ابلاغ آمده، امید است با اتکال به خداوند متعال در تعامل کامل و همکاری با این فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران زمینه را برای رشد، توسعه و شکوفایی ورزش‌های رزمی در استان فراهم نمایید.

پس از استعفا علیرضا قلی زاده رئیس هیات ورزشهای رزمی استان مازندران،فدراسیون ورزشهای رزمی صابر اکبرزاده از مربیان و قهرمان رشته های رزمی را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

اکبرزاده دارای کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی،مدرس دروس علمی و فنی اداره کل ورزش وجوانان، انجمنها و فدراسیونهای ورزشی،قهرمان ملی و بین المللی ورزشهای رزمی،مربی تیم ملی،داور ملی و بین المللی برخی از سوابق این ورزشکار است.

انتصاب این جوان تحصیل کرده و ورزشکار به عنوان سرپرست هیات ورزشهای رزمی مازندران از طرف مدیر کل و رئیس فدراسیون قابل تقدیر است و امیدواریم هوای تازه ای به هیات استان دمیده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :