آخرین عناوین

چهارشنبه 16 تير 1395-23:12 کد خبر:24311

آغاز واکنش ها به تغییر ضربدری فرمانداران!!!

بیانیه حامیان روحانی خطاب به وزیر کشور، تحت تاثیر لابی های اهالي پارلمان قرارنگیرید!

جناب وزير! نوشهرمان را بخاطر مصالح شخصي از داشتن فرماندار ميداني و فعال و پرانرژي محروم نكنيد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، تصمیم دولت برای تغییر ضربدری برخی از فرمانداران در غرب مازندران یکی از چالش برانگیزترین اخبار هفته گذشته برای استانداری مازندران بود.

دولت، سال گذشته نیز در غرب استان دست به تغییراتی ضربدری زد و تکرار آن کمتراز یکسال مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم سوالات فراوانی را ایجاد کرده است.

برخی از ضعف و تزلزل تصمیم گیری درمعاونت سیاسی استانداری انتقاد می کنند و بسیاری از منتقدان نیز فشارهای بیرون از بدنه دولت را دلیل این تغییرات عجیب می دانند و از آن به عنوان سریال کوتاه آمدن استانداری در برابر فشارها یاد می کنند.

 به هر روی جریان های سیاسی در این برهه تاریخی نیازمند کنش های به مراتب بیشتری هستند. مخصوصا احزاب و تشکل های حامی حسن روحانی که انتخابات نفسگیری را در بهار سال اینده پیش رو دارند.

اولین واکنش رسمی به این گمانه زنی ها از سوی  ستاد حاميان دولت تدبير و اميد شهرستان نوشهر صورت گرفت، این ستاد با صدور بیانیه ای خروج شادمان از نوشهر را تغییری غیرمنطقی خواند و آن را موجب کاهش اعتماد مردم غرب استان به دولت یازدهم دانست، حال باید دید آیا  شاهد واکنش های دیگری هم در فضای سیاسی مازندران خواهیم بود یا خیر.

در ادامه بيانيه ستاد حاميان دولت تدبير و اميد شهرستان نوشهر در موضوع تغييرات غير منطقي فرمانداران را از نظر می گذرانید:

بسم الله الرحمن الرحيم

وزير محترم كشور

با سلام و احترام

این روزها که ایران عزیز، همچون دیگر نقاط عالم اسلام، معطر به رایحه ي خوش عيد رمضان الکریم است، دل و جان هموطنان با عطر دل انگيز معنويت مشحون گشته و عيدانه فراوان شد؛ تا باد چنين بادا...

نوشهرمان را آنان كه آمدند و ديدند و رفتند به فرهنگ و آداب اجتماعي و سياستش ميشناسند.

رهاورد سفر به ديارمان همين است.

روحاني عزيز هم كه آمد ، هيجان آغازين حمايت از تدبير و اميد از شهر ما آغاز گشت؛ موجش و هيجانش همه جاي ايران را فرا گرفت.

زمستان 94، پس از دو سال و اندی از به جوانه نشستن درخت دولت تدبیر و امید بر زمين خشك و بي بر و برگ دوران پسا احمدی نژاد، آخرین فرماندار دولت تدبیر و امید در نوشهر منصوب شد.

جناب شادمان را در مدیریت شهرستانی موفق دیدیم، مدیری است میدانی، که در میدان سیاست اهل مدارا و محبت است،برخلاف مدیران سیاسی، در میان مردم میزید بارها شهروندان در کوچه و بازار او را تنها می بينند که شخصا بدون هیچگونه تشریفاتی برای حل مشکلات مردم می رود.

آنقدر کوشاست که عده ای عنودان تنگ ،نظر از ترس به حاشیه ماندن خود ، سخن ها و شکوه ها به تهران بردند، گفته می شود لابی ها و دخالت های مستقیم اهالي پارلمان، جنابعالی را متقاعد نموده که آقای شادمان از نوشهر برود و در خبرهای غیر رسمی شنیده ایم موافقت شما نیز حاصل آمده است.

انتصابات بدین صورت می باشد:

* فرماندار تازه منصوب شده ي محمودآباد به چالوس می رود.

*فرماندار چالوس به نوشهر می آید

*فرماندار تازه منصوب شده ي نوشهر به محمودآباد می رود.

چنین تغییرات چرخشی و دَوراني در ذهن عامه مردم شبهه انگيز است، مدیران بالا دستی را نمی دانیم!

عالیجناب !

آیا در لحظه تصمیم گیری، مشاوران شما این اشارت ها را گوشزد کرده اند !؟ یا اینکه انتصابات به خاطر مصلحت های افرادخاص صورت گرفت.

امروز حاشیه هایی از این و از آن دست، گریبان دولت را گرفته و دولت را فرسوده می کند،بگذارید جناب شادمان بماند؛ اگر دلیلی برای ماندن ایشان می خواهید، اشتیاق همشهریانمان را برای ماندن ایشان پرس و جو کنید.

جناب وزير! نوشهرمان را بخاطر مصالح شخصي از داشتن فرماندار ميداني و فعال و پرانرژي، جناب شادمان محروم نكنيد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :