آخرین عناوین

چهارشنبه 16 تير 1395-23:12 کد خبر:24312

چرخش ۳۶۰ درجه فرماندار آمل!!!!

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟/ سوتی هایی که با فوتوشاپ هم درست نمی شود

بی شک استانداری حسابی از خجالت آقای فرماندار درآمده که او مجبور شده حرف خودش را زیر سوال ببرد و اعلام کند که هرچه گفته شوخی بوده است!!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، وقتی می گوییم مدیر بودن فقط به کت و شلوار پوشیدن و ژست گرفتن نیست، منظورمان همین روزه ها است.

حکایت حال فرماندار آمل که در جلسه با معاون وزیر از شنیده شدن سوت بلبلی در شهرک های صنعتی آمل گلایه می کند و زبان به انتقاد از مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور(آنهم در حضور برخی از رسانه ها که متصرد یافتن یک فرصت برای افزایش فشارها به دولت هستند) می گشاید و وقتی حساب کار را دستش می دهند، 48 ساعت بعد از یزدانی چنان تعریف می کند که بیا و ببین!

این یعنی افتادن از این آور و آنور بام با هم،این یعنی وقتی جرات انتقاد ندارید، بهتر است زبان در کام فرو ببرید و خاموش بمانید، این یعنی بی اعتمادی مردم به یک مدیر، یعنی کسی که حتی روی حرف خودش هم نمی تواند بماند، آنهم در حالیکه مدعی شجاعت است و ژست های آنچنانی می گیرد!

 حالا این آقای فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در صنعتی ترین شهرستان شمال ایران، چطور انتظار دارد بخشداران و دهیاران و روسای ادارات آمل از او حرف شنوی داشته باشند؟

 چرخش ۳۶۰ درجه ای آقای فرماندار

احمد منفرد در روز صنعت و معدن در جمع خبرنگاران در سخنانی که 360 درجه با اظهاراتش در ساختمان استانداری متفاوت بود به ارائه گزارش وضیعت صنایع شهرستان پرداخت.

 وی با اشاره به اینکه آمل دارای چهار شهرک صنعتی مهم با بیش از 570 واحد صنعتی مستقر در ان است، عنوان کرد: بیش از 361 واحد در این شهرک ها بیش از 10 نفر نیروی فعال دارند؛ در حال حاضر از این تعداد 213 واحد فعال بوده و به صورت سر جمع تعداد 14هزار و 711 نفر در واحدهای ذکر شده مشغول فعالیت هستند كه از این لحاظ رتبه اول استان را دارا بوده و همچنین در سرمایه گذاری نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

با این آمارها وضعیت صنعت آمل نه تنها وخیم نیست، بلکه به مراتب از دیگر نقاط مازندران هم بهتر است، پس آقای فرماندار با استدلال به چه آماری در حضور معاون وزیر صنعت از شنیده شدن صدای بلبل و قناری و قفل های کتابی بزرگ بر سردر واحدهای صنعتی آمل سخن گفته اند؟

یا ایشان  خواسته اند از همان ژست های منتقدانه خودشان را بگیرند که حواسشان نبوده این توبمیری از آن توبمیری ها نیست.

یا اینکه در آن جلسه اول آمار غلط به ایشان داده اند و بعد آمارهای درست را رسانده اند.

یا آمارهای جلسه اول درست و است بعد برای ماله کشیدن روی آن اشتباه مجبور شده اند آمارهای نادرست را ارائه کنند.

یا تهدید به استعفا و برکناری شده است و حالا کاسه چه کنم چه کنم در دست گرفته.

یا ....

به هرحال افکارعمومی می پرسند؛ حرف آن روز ایشان را باید باور کنیم یا آمارهای امروزش را؟

بی شک استانداری حسابی از خجالت آقای فرماندار درآمده که او مجبور شده است حرف خودش را زیر سوال ببرد و تنها 48 ساعت بعد از اظهاراتش در ستاد تسهیلات تلویحا اعلام کند که هرچه گفته شوخی بوده است!!

یک بام و دوهوا

منفرد در ادامه اظهاراتش در روز صنعت و معدن در آمل با توجه به حضور معاون  وزیر صنعت در استان و شركت در جلسه استانی كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با قدردانی از زحمات یزدانی، معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران ادامه داد: از اقدامات زیربنایی كه در توسعه شهرستان بسیار تاثیر گذار بوده است می توان به توسعه شهرك صنعتی امامزاده عبدالله، تكمیل مجتمع بنكداران، پایانه صادراتی برنج، ایجاد گروه نظارت معدن در شهرستان آمل، ایجاد مجتمع شن و ماسه در شهرستان با هدف تمركز فعالیت معدنی در یك نقطه كه موجب كاهش هزینه ها و دسترسی آسان تر شده را نام برد.

جان!!؟؟ آقای فرماندار از زحمات آقای یزدانی قدردانی می فرمائید؟؟! جدا!!! پس آن روز که از ایشان انتقاد می کردید منظورتان چه بود، شاید داشتید از میز و صندلی های استانداری انتقاد می کردید که آقای یزدانی به خودش گرفت.

آقای منفرد شما نماینده عالی دولت هستدید، اما همانطور که در گزارش قبلی هم اشاره کردیم، اصلا قواعد مدیریت و بازی را بلد نیستند، با این شخصیت متزلزلی که شما از خودتان نشان دادید واقعا اداره شهرستانی صنعتی و بزرگ مثل آمل از دستتان خارج خواهد شد.

این تعریف و تمجید ها و تشکرها به مراتب بدتر از انتقاد اولیه شما بوده و سوتی بدتری است، ای کاش سکوت می کردید یا می گفتید مقصودتان از آن حرف ها تخریب دولت نبوده، بلکه از آنجا که دولت یازدهم آرمانگراست می خواستید وضعیت از این هم بهتر شود، حالا با این تغییر ۳۶۰ درجه ای کار را برای خودتان دشوارتر کردید.

در نهایت توجه آقای استاندار را به این ماجرا جلب می کنیم، وقتی «عبارت» در گزارش انتقادی اعلام کرد که دشمنان اصلی در جبهه خودی اند منظورمان دقیقا چنین روزهایی بود.

گاهی ممکن است مدیری از روی عمد و بازی های سیاسی دست به تخریب این دولت بزند و گاهی هم برخی از مدیران از روی بی ملاحظه گی دولت را تخریب می کنند.

هر دوی این گروه ها برای گفتمان تدبیروامید در استان مثل سمّی مهلک می مانند، اما زیان گروه دوم به مراتب بیشتر است چون آنها به دست اتاق تخریب دولت بهانه های حسابی می دهند تا به مخاطبان بگویند: ببینید، این مدیر خودشان است و می گوید اوضاع خراب است!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :