آخرین عناوین

پنجشنبه 17 تير 1395-11:43 کد خبر:24315

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار عنوان کرد:

کمبود آب شرب مهم‌ترین مشکل مردم مازندران/ بی‌توجهی به اتمام ساخت سد هراز

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه کمبود آب شرب مهم‌ ترین مشکل مردم استان مازندران به ‌شمار می‌رود، گفت:ساخت سد هراز مورد غفلت واقع شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری در نشست اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجتماعات میزبان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: مازندران استان مهاجرت ‌پذیر بوده و امروز براساس آمار بیشتر مهاجرانی از تبریز، سمنان و عمده استان‌های همجوار جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه مازندران از ظرفیت همزمان کوه، جنگل و دریا برخوردار است، افزود: با وجود همه ظرفیت‌ها استانی فقیر هستیم در حالی که مازندران می‌تواند در زمینه‌های مختلف در توسعه کشور نقش‌آفرینی کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروز مازندران از سطح زیر کشت کشاورزی کمترین نسبت به گذشته برخوردار است، تصریح کرد: نتوانستیم از برخورداری محصولات کشاورزی بهینه استفاده کنیم.

وی کم‌آبی را مشکل دیگر استان برشمرد و ادامه داد: کمبود آب شرب از جمله مهم ‌ترین مشکلات مردم در استان مازندران است.

نانواکناری به هدررفت آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سد هراز چندین سال در حال ساخت بوده اما تاکنون ساخت آن به اتمام نرسیده و مورد غفلت واقع شده است.

وی با اشاره به ضعیف بودن راه‌های دسترسی به مازندران با وجود جمعیت ‌پذیری این استان، خاطرنشان کرد: بسیاری از ماهیان مازندران امروز منقرض شده است و صید بسیاری از محصولات انجام نمی‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز به ظاهر در شمال کشور جنگل داریم و در عمق، جنگل وجود ندارد و بسیاری از گونه‌های درختی در کشور منقرض شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی این مشکلات باشند، تصریح کرد: امروز اگر قرار است به فرموده مقام رهبری قدم برداریم و موفق باشیم باید متکی به آورده‌های داخل کشور باشیم.

نانواکناری با اعلام اینکه با وجود همه ظرفیت‌های داخل استان از فقر شدید برخورداری مواجه هستیم، گفت: امید است به‌ جای حرف زدن بیشتر عمل کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :