آخرین عناوین

پنجشنبه 17 تير 1395-18:2 کد خبر:24320

دادستان عمومی و انقلاب آمل خبر داد:

ابعادی تازه ای از کشف جنازه مرد 40 ساله در آمل

دادستان عمومی و انقلاب آمل گفت: جنازه مردی با بیش از 40 سال سن در داخل محدوده شهری در حالی پیدا شد، که این فرد پشت فرمان قرار داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس ، جنازه مردی میان‌سال صبح امروز در داخل محدوده شهری در حالی پیدا شد که خودروی این فرد روشن بوده و مرد میان‌سال پشت فرمان قرار داشت.

دادستان عمومی و انقلاب آمل با تائید این خبر، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد امروز رخ داده که جنازه مردی با بیش از 40 سال سن اهل یکی از روستاهای بخش چمستان شهرستان نور در داخل خودرو کشف شد.

علی طالبی با اعلام اینکه بلافاصله پس از اطلاع اهالی مراتب در دستور کار عوامل انتظامی و امنیتی قرار گرفت، افزود: خودروی نیسانی که این مرد در آن حضور داشت روشن بوده و پس از تحقیقات اولیه، اقدامات ماهرانه پلیسی و نتایج اولیه اداره پزشکی قانونی مرگ از حالت عادی خارج شده و مشکوک است.

وی تصریح کرد: جنازه این مرد در داخل خودروی نیسان متمایل به سمت جایگاه شاگرد بوده و آثار جراحت در ساعد دست مشاهده شد.

دادستان عمومی و انقلاب آمل بیان کرد: همچنین وجود خون در مناطقی از صورت همانند دهان و بینی گزارش شده و آثار خون بر روی شیشه و آینه بغل خودرو مشاهده شد.

این مسئول یادآور شد: با توجه به موارد موجود در صحنه کشف جنازه، علت مرگ مشکوک بوده همچنین عملیات کالبد شکافی بر روی جنازه در حال انجام است و علت مرگ با بررسی همه جوانب انجام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :