آخرین عناوین

شنبه 19 تير 1395-9:34 کد خبر:24327

بخشدار امامزاده عبدالله آمل خبر داد:

مفقود شدن کودک 5 ساله تهرانی در حاشیه رودخانه هراز/ تلاش‌ بی‌نتیجه در راه جست‌وجو

بخشدار امامزاده عبدالله آمل از مفقود شدن پسر بچه 5 ساله تهرانی در حاشیه رودخانه هراز خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، یحیی عسکری‌پور اظهار کرد: حدود ساعت 19 شب خبر مفقود شدن کودک تهرانی در حاشیه رودخانه هراز در بخش امامزاده عبدالله این شهرستان گزارش شد.

وی افزود: این کودک 5 ساله پسر به همراه خانواده خود مشغول تفریح در حاشیه رودخانه هراز در منطقه پل سیاه‌بیشه بود به دلیل نزدیکی خانواده تهرانی با رودخانه خروشان و بازیگوش بودن کودک، اعضای خانواده متوجه مفقود شدن امیرعلی می‌شوند.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به محل حادثه، بیان کرد: در ابتدای گزارش مفقود شدن کودک گزارش شده است ولی با توجه به نزدیکی به رودخانه خروشان، احتمال غرق شدن وجود دارد.

این مسئول با اعلام اینکه عوامل امداد و نجات تلاش‌های زیادی برای یافتن کودک تهرانی انجام دادند، یادآور شد: تاکنون خبر خوشحال ‌کننده‌ای مبنی بر یافتن آن گزارش نشد.

عسکری‌پور بیان کرد: خانواده نگران و دلواپس این کودک در نزدیکی رودخانه هراز حضور داشته و امید دارند تا فرزندشان سالم به آغوش گرم خانواده بازگردد.

جمشید نیک زاد اظهار کرد: کودک پنج ساله تهرانی در حاشیه رودخانه هراز مفقود شد که این گزارش ساعت 20 و 33 دقیقه شب گذشته با تماس تلفنی از طریق مرکز EOC جمعیت هلال احمر مازندران اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: با اعلام مفقودی کودکی به نام امیرعلی بدری عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر وارد میدان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه خانواده امیرعلی در زیر پل باغ صفا در حاشیه رودخانه ارز مشغول تفریح و استراحت بودند، یادآور شد: این خانواده به یک ‌باره متوجه مفقودی کودک پنج ساله خود شدند.

نیک‌زاد با اعلام اینکه هم‌اکنون تمام تلاش‌ها برای یافتن کودک و به نتیجه رسیدن عملیات جست‌وجو ادامه دارد، گفت: تیم‌های پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کهرود و گزنک در محل حادثه حاضر بوده و سرپرستی یک تیم جست‌وجو را دارم.

وی با اشاره به اعزام یک تیم جست‌وجو از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل، بیان کرد: همه تلاش‌ها را برای جست‌وجوی این کودک به کار می‌بندیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :