آخرین عناوین

يکشنبه 20 تير 1395-13:10 کد خبر:25340

رئیس پلیس مازندران خبر داد:

جان باختن 5 نفر در تعطیلات سه روزه در مازندران

رئیس پلیس مازندران گفت:در تعطیلات عید فطر 5 نفر در مازندران جان خود را از دست دادند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، رئیس پلیس مازندران گفت: از این تعداد سه نفر در دریا و دو نفر در تصادفات جاده ای جان باختند.

سید محمود میر فیضی به کاهش 11 درصدی حوادث رانندگی در این ایام اشاره کرد و افزود: در این حوادث، یک عابر پیاده در شهرستان چالوس و یک سرنشین خودرو در محور هراز بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی از برخورد با 11 هزار فقره تخلف رانندگی در معابر درون شهری از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: در این رابطه 160 دستگاه خودرو به همراه 150 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

فرمانده انتظامی مازندران از حضور فعال ماموران انتظامی در سواحل دریا، تفرجگاه ها و مناطق تفریحی و توریستی در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم خبر داد و افزود: در طول سه روز گذشته، وقوع سرقت ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشته است.

میر فیضی با بیان اینکه با توجه به وضعیت جوی هوا و هشدارهای پلیس به مسافران و گردشگران در خصوص رعایت نکات ایمنی در سواحل دریا، از غرق سه نفر از هموطنان در تعطیلات خبر داد.

وی به اولویت پلیس در طرح های سالم سازی دریا اشاره کرد و گفت: برقراری نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی اولویت پلیس در سواحل دریا است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :