آخرین عناوین

يکشنبه 20 تير 1395-17:3 کد خبر:25342

فرار رو به جلوی استاندار مازندران:

حاشیه‌سازی‌ها بلای جان رشد و توسعه مازندران است

استاندار مازندران گفت: حاشیه‌سازی‌ها مانع رشد استان است، باید از حاشیه‌ها دوری کنیم تا رشد و توسعه مازندران را شاهد باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح ظهر امروز در مراسم معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی در رونق تولید و توسعه اشتغال، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها برای پیشبرد اقتصادی باید هماهنگ عمل کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به ساختار جدید وزارت کشور و ایجاد سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی بخشی از فعالیت‌های استانداری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منتقل شد، اضافه کرد: بهره ‌گیری از نیروهای وزارت کشور در انتصابات از مهم‌ترین اولویت‌ها است و همه تلاش ما نیز ارتقای نیروهای وزارت کشور در مسئولیت‌های مختلف است و معتقد هستم که استانداران هم باید از مجموعه وزارت کشور انتخاب شوند.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا زمینه رشد اقتصادی و توسعه همه‌جانبه استان فراهم شود، تصریح کرد: وزیر کشور با توجه به سوابق و تجربیات حسن خیریان‌پور این مسئولیت را به وی دادند و بنده نیز از عملکرد اقتصادی مهدی رازجویان در سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری رضایت کامل دارم و به همین دلیل مسئولیت مشاور عالی استانداری به وی محول شده است.

فلاح حاشیه‌ سازی‌ها را بلای جان و مانع رشد همه ‌جانبه استان دانست و گفت: باید تلاش کنیم که از حاشیه‌ها دوری کنیم تا رشد و توسعه مازندران را شاهد باشیم.

مهدی رازجویان به ‌عنوان مشاور عالی استاندار مازندران در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی، مازندران جزو چند استان برتر کشور است، اظهار کرد: در حوزه پذیرش هیأت‌های خارجی، حوزه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفت و بعد از این نیز به‌عنوان مشاور عالی استانداری در خدمت تیم استانداری مازندران هستم.

حسن خیران‌پور نیز به‌ عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه با همکاری مسئولان و مدیران همه تلاش خود را برای رونق تولید و توسعه اشتغال به ‌کار خواهیم گرفت، گفت: حوزه تولید، تجارت و اشتغال، دولت الکترونیک، برون‌ سپاری فعالیت‌های دولتی، هوشمند سازی، اجرای هفت برنامه تحول اداری، نوسازی اداری و تقویت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از جمله این وظایف مهمی است که باید با دقت بسیاری رصد شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :