آخرین عناوین

يکشنبه 20 تير 1395-19:28 کد خبر:25346

تداوم اختلافات در استان:

مازندران بهشت سنگ اندازان/خودداری از معرفی پروژه‌های زیربنایی!

کارهای مهمی در حوزه زیرساختی توسط  شهرداری بابل در حال انجام است،برای جلوگیری از سنگ‌اندازی مجبوریم از معرفی پروژه‌های زیربنایی خودداری کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، مدت هاست که دلسوزان استان از تداوم اختلافات میان مدیران و مسئولان استان چه در نهادهای استانی و چه در شهرها و روستاهای مازندران ابراز ناخرسندی می کنند و هشدار می دهند که در صورت تداوم این شرایط امیدی به بهبود اوضاع کنونی و احقاق حق مردم استان از مراجع ملی نیست.

در تازه ترین مصادیق اختلاف در استان شاهد یکی از عجیب ترین اظهار نظرها توسط مسئولان شورای شهر بابل بودیم که فی الواقع یک راست ما را به عمق فاجعه می برد.

محمد علی عباسی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل ضمن تشریح عملکرد شهرداری بابل اظهار داشت که کارهای مهمی در حوزه زیرساختی توسط  شهرداری بابل در حال انجام است که بزودی رونمایی می شوند.

عباسی اصلاح ساختار اداری شهرداری بابل را یکی از کارهای مهم  زیربنایی انجام شده نام برد، اما نکته عجیب در اظهارات عباسی نام نبردن از پروژه های زیربنایی شهرداری به دلیل "سنگ اندازی" بوده است.

عباسی اعلام کرد : برای جلوگیری از سنگ‌اندازی برخی افراد مجبور هستیم از معرفی پروژه‌های زیربنایی خودداری کنیم، در هیچ نقطه ای از دنیا نهادی مانند شهرداری مجبور نیست به دلیل سنگ اندازی همشهری ها و کسانی که در یک محیط واحد اجتماعی زندگی می کنند از  نام بردن پروژه های عمرانی عاجز باشد.

 در حقیقت این یکی از مبهوت کننده ترین دلایلی است که دست اندرکاران شهری می توانند برای عدم اطلاع رسانی در مورد اهداف و برنامه ها ارائه کنند.

ازاین سخنان عضو شورای بابل دو برداشت مستفاد می شود. اول اینکه اصلا پروژه ای وجود ندارد و مسئولان برای فرار از فشار افکار عمومی به چنین ترفندهایی روی می آورند و با انداختن تقصیر کار به گردن "سنگ اندازان" وعده های توخالی به مردم می دهند و دوم اینکه واقعا کارهای بزرگی در حال انجام است که از ترس عده ای نمی توانند بیان کنند مبادا در مسیر اجرای طرح مانع تراشی کنند و باعث شکست تیم عمرانی شهر شوند که اگر اینچنین باشد واقعا باید فاتحه استان را بخوانیم.

اینکه چه هنگام مردم و مسئولان استان مازندران پی به فرصت های بزرگ از دست رفته به دلیل اختلافات و  دشمنی های درون خانوادگی می برند نامشخص است اما قدر مسلم این رویای "مازندران آباد" است که با چنین رویکردی که مختص بابل نبوده و در همه شهر و روستاهای مازندران تسری دارد در حال نابودی و اضمحلال است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :