آخرین عناوین

دوشنبه 21 تير 1395-11:31 کد خبر:25350

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر:

انتصاب معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر

با موافقت دبیر هیأت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، طی حکمی سرپرست معاونت اداری و مالی واحد قائم شهر منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر ، سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر معرفی شد.

 براساس این گزارش،با موافقت دبیر هیأت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران طی حکمی مهرداد زارع نژاد بعنوان سرپرست معاونت اداری و مالی واحدقائم شهر منصوب شد.

ابراهیمیان در جلسه معارفه سرپرست معاونت اداری و مالی ضمن تبریک عید سعید فطر سخنان خود را با بیانی از بیانات امام علی(ع) درخصوص خصوصیات اخلاقی و مدیریتی یک مدیر موفق آغاز کرد.

وی دل آرامی، تسلط بر دنیا، شرح صدر،اخلاق نیکو و خستگی ناپذیری را 5 ویژگی از 30 ویژگی یک مدیر موفق عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر با تقدیر و تشکراز مهرداد متانی معاون سابق واحد در دوره خدمت انتظارات خود را معاونت اداری مالی جدید اعلام کرد.

ابراهیمیان با بیان این نکته که حوزه اداری مالی دانشگاه یک حوزه بسیار مهم و اساسی واحد محسوب می شود از زارع نژاد سرپرست جدید این معاونت خواست اساس و بنیان این حوزه را بر اخلاق مداری وتکریم ارباب رجوع قرار دهد.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم این حوزه با کارکنان واساتید رفع مشکلات معیشتی اساتید و کارکنان را با تمام همت و تلاش خواستارشد.

سرپرست واحد قائم شهر تشکیل اتاق قکر با افراد صاحب نظر و قوی برای پیدا کردن اهم مشکلات و چالشهای اداری مالی، تدوین برنامه یکساله برای بیرون رفت از تنگناهای مالی و معیشتی،پیدا کردن راههای جلب درآمدهای غیر شهریه ای و سازماندهی امور و جدی گرفتن ارزیابی را از دیگر انتظارات خود از حوزه معاونت اداری مالی عنوان کرد.

ابراهیمیان با توجه به شعار سال دانشگاه با عنوان ده درصد کاهش هزینه و ده درصد افزایش جذب دانشجو تأکید بر مدیریت هزینه و انضباط مالی در واحد داشت.

وی توسعه بخشی به آموزشهای کارآفرینانه - دوره های فنی و حرفه ای و آموزشهای ضمن خدمت ،توزیع عادلانه کار و توزیع عادلانه امتیازات، تحقق بخشیدن به شعار همدلی و یگانگی و بدور بودن از حاشیه را از دیگر موارد مورد انتظار خود از حوزه اداری مالی دانشگاه برشمرد.

ابراهیمیان در خاتمه با تأکید بر این نکته که دانشگاه وام دار و بدهکار کسی نیست گفت: همه باید دست به دست هم با کار و تلاش جهادی و خستگی ناپذیر برای حفظ و بقای دانشگاه تلاش کنیم .

در ادامه مهرداد متانی معاون سابق اداری مالی واحد ضمن تقدیر وتشکر از ریاست و اعضاء هیأت رئیسه دانشگاه گزارشی اجمالی از حوزه اداری مالی بیان و با تبریک به  زارع نژاد برای وی آرزوی موفقیت در این حوزه را کرد.

متانی تغییر در ساختار، تکنولوژی و نیروی انسانی را انواع تغییرات در حوزه مدیریت دانست و گفت: با توجه به چالشها و موانع در سازمانها و ادارات باید تغییر نیروی انسانی با مدیریت انجام گیرد تا اثربخشی خود را داشته باشد.

سپس زارع نژاد معاون جدید اداری مالی واحد با تبریک عید سعید فطر از ابراهیمیان ریاست واحد و روسای قبلی واحد قائم شهر برای ایجاد و فراهم نمودن فضاهای مناسب برای فعالیت در حوزه های مختلف دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

زارع نژاد درادامه نکاتی در خصوص برنامه های آینده حوزه معاونت اداری مالی مطالبی بیان کرد.

مراسم معارفه سرپرست معاونت اداری مالی واحد قائم شهر با حضور ابراهیمیان رئیس واحد، اعضاء هیأت رئیسه ،کارکنان و اساتید در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :