آخرین عناوین

دوشنبه 21 تير 1395-16:50 کد خبر:25355

انتقاد شدید فرماندار قائم شهر از راه و شهرسازی:

اجرای پروژه ی غیرکارشناسی روگذر سوخته کلا

فرماندار قائمشهر گفت: اجرای روگذر در تقاطع سوخته کلا غیرکارشناسی می باشد و مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد آورد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، فرماندار قائم شهر از اجرای پروژه ی غیرکارشناسی روگذر سوخته کلا در این شهرستان انتقاد کرد.

براساس این گزارش، مهدی محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قائم شهر با تاکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید از اجرای پروژه های غیرکارشناسی پرهیز کرد ، اظهار داشت : به مدیرکل راه و شهرسازی مازندران هشدار دادیم پروژه ی روگذر سوخته کلای قائم شهر یک پروژه ی غیرکارشناسی است که اجرای آن هزینه های به مراتب بیشتری از اجرای زیرگذر خواهد داشت.

وی ادامه داد : با توجه به بررسی های مختلف ، اجرای روگذر در تقاطع سوخته کلا با توجه به اینکه جاده نظامی قائم شهر از جاده های مواصلاتی شهرستان می باشد ، مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد آورد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه مدیران بر مبنای اعتباری که در اختیار دارند ، برنامه ریزی کنند ، افزود : از ویژگی های مدیر موفق آن است که بتواند خارج از سقف مصوب اعتبار جذب کند.

محمدی تصریح کرد : سیاست دولت تدبیر و امید اتمام پروژه های نیمه تمام است .

وی با تاکید بر نقش نمایندگان مجلس در جذب اعتبار از وزارتخانه ها ، اظهار داشت : روسای دستگاه های اجرائی روزنه های جذب اعتبار را به فرمانداری و نمایندگان مجلس نشان دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :