آخرین عناوین

دوشنبه 21 تير 1395-19:25 کد خبر:25357

واکنش به تغییرات غیر اصولی فرمانداران:

اعتراض حامیان روحانی به تغییر فرمانداران غرب مازندران!

خبری که خاطر مردم و حامیان دولت تدبیر وامید را مکدر نموده ، تغییر وجابجایی غیر اصولی فرمانداران غرب مازندران است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، در روزهای گذشته اتخاذ تصمیماتی برای تغییر یکباره 3 فرماندار در غرب مازندران شوک و تعجب را به اردوگاه طرفداران دولت روحانی وارد کرد و بر اساس این تصمصم فرمانداران 3 شهرستان چالوس، نوشهر و محمودآباد با هم جاعوضی می‎کنند!

این اتفاق یک هفته پیش در 14 تیرماه رسانه ای شد و اینجا میتوانید متن این خبر را که نخستین مرتبه در تابناک مازندران منتشر شد مطالعه کنید.

اما واکنشهای مختلفی پس از علنی شدن این تصمیم بوجود آمد تحلیل های متفاوت نیز بروز کرد که در اخرین واکنش، بیانیه منصوب به بنیاد تدبیر وامید وحامیان دولت در شهرستان محمودآباد نسبت به تغییرات غیر اصولی فرمانداران غرب مازندران صادر شد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وزیر محترم کشور جناب دکتر رحمانی فضلی

با سلام واحترام

پس از انتخابات باشکوه سال 1392 و جاری شدن رایحه اعتدال، کشور عزیزمان ایران شاهد آرامشی از جنس تدبیر وامید بود و این ممکن نبود مگر با اراده وخواست مردم . در 24 خرداد 1392 مردم نشان دادند که کشور امروز نیازمند اعتدال و تدبیر است نه افراطی گری.

با این مقدمه انتظار می رود در تمامی امور، مصلحت مردم در نظر گرفته شود واگر هدف آرامش ورفاه مردم است باید در این مسیر قدم برداشت .اما خبری غیر رسمی که چند روز است خاطر مردم و حامیان دولت تدبیر وامید را در شهرستان های محمودآباد ، نوشهر و چالوس مکدر نموده ، تغییر وجابجایی غیر اصولی فرمانداران این سه شهرستان(جابجایی فرماندار محمودآباد به چالوس، فرماندار چالوس به نوشهر و جابجایی فرماندار نوشهر به محمودآباد) است که کمتر از یک سال از عمر خدمت آنها می گذرد.

مردم فهیم محمودآباد تازه داشتند با رنگ و بوی اعتدال و تدبیر آشنا می شدند . تازه داشتند احساس می کردند که فرمانداری از جنس اعتدال برای خدمت به مردم ، هرهفته به روستا ها سر می زند وتا نیمه های شب در محل کارش پیگیر مطالبات مردم است و برای اقتصاد و معیشت مردم دل می سوزاند .

جناب یوسف پور در پست های مختلف ، منشا خدمات بسیاری در استان گیلان بوده اند و در طول مدت کوتاهی که پست فرمانداری محمودآباد را بر عهده داشته اند شاهد اتفاقات مبارکی در سطح شهرستان بوده ایم و باتوجه به شناختی که از مشکلات و معضلات محمودآباد دارند می توانند قطار از ریل خارج شده توسعه را به مسیر بازگردانند.

جابجایی فرماندارانی که پس از گذشت چند ماه از خدمتشان در  شهرستان های محمودآباد و نوشهر و چالوس که از جنس اعتدال هستند و تازه با چاله و چاه های مانع توسعه شهرستان ودرد وزخم مردم منطقه آشنا شده اند ، اشتباهی جبران ناپذیر است که ضررش متوجه مردم خواهد شد.

وزیر محترم کشور ؛ بنیاد تدبیر وامید وحامیان دولت در شهرستان محمودآباد در سال92 به اعتدال رای اعتماد داده اند تا مسیر پیشرفت شهرشان هموار شود و حال خواستاریم تا نسبت به  جابجایی غیر اصولی فرماندار کنونی شهرستان محمودآباد تجدید نظر فرمائید تا مردم نسبت به تدبیر دولت امیدوارتر شوند .

قابل ذکر است که پیش از این مجمع حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان نوشهر نیز نسبت به تغییرات غیر اصولی فرمانداران در غرب مازندران بیانیه صادر نموده اند.

 بنیاد تدبیر و امید وحامیان دولت در شهرستان محمودآباد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :