آخرین عناوین

سه شنبه 22 تير 1395-23:5 کد خبر:25378

شیرین کاری اداره ورزش و جوانان بابل:

سوتی جالبی که رئیس اداره ورزش و جوانان بابل را سوژه کرد / سند

مربی تیم ملی ناشنوایان مدت هاست در تیم ملی حضور دارد، گویا رئیس اداره ورزش بابل تازه از بابلی بودن این مربی با خبر شد و این سوتی بزرگ را تقدیم رسانه ها کرد!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازند اسپرت،ظهر امروز در کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل ،متن تبریک عجیبی برای مربی جوان و خوش آتیه جناب آقای حبیب شاکری بود که در تیم ملی فوتبال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت بود.

 در این پیام تبریک ، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از حضور مربی بابلی در تیم ملی ناشنوایان خبر و داد و به ایشان این حضور را تبریک گفت !!

نکته جالب اینجاست ، حبیب شاکری مربی بابلی تیم ملی ناشنوایان مدت هاست در کادر فنی تیم ملی حضور دارد و به همراه این تیم در مسابقات جهانی ناشنوایان نیز حضور پیدا کرده بود ، گویا رئیس اداره ورزش بابل تازه از بابلی بودن این مربی آینده دار بابلی با خبر شد و این سوتی بزرگ را تقدیم رسانه ها کرد!

جناب آقای انصار آری !!

چرا نمی‌خواهید درک کنید که مدیریت با خودنمایی فرق دارد ! چرا نمی خواهید قبول کنید که ورزش قداست دارد و مضحکه گرفتن مردم گناه است !

تبریک امروزتان چه معنی دارد وقتی بازی های جهانی تیم ملی فوتبال ناشنوایان به اتمام رسیده وقتی پس از 5 ماه مربیگری کردن پست میگذارید و انتخاب این مربی را تبریک می گویید!؟

وقتی کار این مربی با تیم ملی به پایان رسیده است و شما در کانال رسمی اداره تان ثبت می کنید؟!!

تبریکتان فقط و فقط یک مفهوم دارد ،اینکه انقدر به حاشیه و منافع غیر دولتی توجه می‌کنید که از ورزش دور افتاده اید، نه چند متر بلکه کیلومترها دور تر !!

آقای آری ..

ورزش آنقدر با ارزش،پاک و قداست بالایی دارد که می‌شودعدم توانایی در مدیریت را تحمل کرد اما تمسخر قابل تحمل نیست؟!؟

اینجا اداره ورزش و جوانان است ، خانه صداقت،جایگاه پاکی و معدن فعالیت..!

از خودنمایی برای عملکرد دست بردارید ...

لطفا ..

تصویر اشتباه عجیب کانال رسمی اداره ورزش بابل را در زیرمشاهده میکنید

متن پیام تبریک و خبر مازند اسپرت بعد از حضور شاکری در تیم ملی ( به تاریخ خبر دقت کنید !! )

حبیب شاکری مربی بابلی تیم ملی ناشنویان هم ضمن تعجب از پست امروز اداره ورزش بابل در کانال رسمی اش در گفتگویی کوتاه اظهار داشت :برای من هم این موضوع عجیب بود، توسط یکی از دوستانم متوجه این موضوع شدم و خیلی تعجب کردم.

وی افزود: بنده اصلا این آقایون را نمیشناسم و نمیدانم چرا بعد پایان بازی ها یاد من افتادند و انتخاب بنده را تبریک گفتند،من که به شخصه هیچ امیدی به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل نداشتم و اصلا ایشان را نمی شناسم.

مربی تیم ملی ناشنوایان ضمن تشکر از رئیس هیات ناشنوایان استان مازندران گفت: تشکر میکنم از رئیس هیات ناشنوایان که حداقل کم کاری اداره ورزش بابل را پوشش داد و زحمت نصب بنرها را کشیدند و جلوی درب منزل و در مرکز شهر برای ما بنری نصب کردند که از این بابت از ایشان متشکرم.

گفتنیست این اولین سوتی کانال رسمی اداره ورزش و جوانان بابل نبود و مطمئنا آخرین ان هم نخواهد بود، برای همین بهتر است رئیس اداره ورزش و جوانان بابل به جای خود نمایی در شبکه های مجازی به فکر فعالیت و عملگرایی در ورزش بابل باشد.

تصاویر حضور حبیب شاکری به همراه تیم ملی ناشنوایان

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :