آخرین عناوین

چهارشنبه 23 تير 1395-9:8 کد خبر:25379

در پنجمین جلسه مجمع نمایندگان استان صورت گرفت:

انتخاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران

پنجمین جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با دستور کار انتخاب و معرفی نمایندگان مازندران جهت عضویت در مجامع و شوراهای استان تشکیل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، حسین نیازآذری سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران اظهار کرد: در دستور کار اول شریعت نژاد، دامادی و یوسفیان به عنوان اعضای هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین احمدی لاشکی و یوسف نژاد منتخب مجمع در شورای حل اختلاف استان شدند و نانواکناری برای عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان معرفی شد.

به گفته نیازآذری، شاعری و اسماعیلی نماینده مجمع نمایندگان در شورای برنامه ریزی استان انتخاب شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به برگزاری منظم جلسات مجمع نمایندگان در دور دهم مجلس خاطرنشان کرد: عزم و اراده مجمع نمایندگان برای پیگیری مسائل و مشکلات اساسی استان است وبا توجه به اینکه تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت از مشکلات اساسی استان است بدین منظور مدیران شرکت های آب منطقه ای، آبفای شهری و روستایی برای ارائه گزارش و بررسی وضیعت آب استان به جلسه روز یکشنبه 27تیر به مجمع دعوت شدند.

نیازآذری درباره سایر مذاکرات امروز مجمع گفت: نمایندگان استان ضمن تجزیه و تحلیل اهم مسائل استان تاکید دارند سفر مقامات ارشد کشور به استان با هماهنگی و برنامه ریزی بهتری برگزار شود تا از ظرفیت مجمع نمایندگان برای استیفای منافع استان حداکثر استفاده به عمل آید و انتظار داشتند سفر معاون اول رییس جمهور حساب شده تر انجام می شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :