آخرین عناوین

پنجشنبه 24 تير 1395-12:59 کد خبر:25407

پایگاه خبری پلیس خبر داد:

تلگرام وسیله انتقام در اختلافات خانوادگی/خصومت شخصی دو دوست به اینستاگرام کشیده شد

شخصی که اقدام به نشر اکاذیب و سوء استفاده از تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی تلگرام نموده بود ، توسط پلیس فتا مازندران شناسایی و دستگیر گردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی شکایت زنی در پلیس فتا استان مبنی بر اینکه به تازگی متوجه شدم شخصی اقدام به ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی تلگرام با نام و مشخصات دختر بنده نموده است و اقدام به انتشار شماره تماس وی و نشر اکاذیب در آن نموده است که تا کنون افراد زیادی با وی تماس گرفته و برای او ایجاد مزاحمت نمودند، به همین منظور تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.

پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و با بررسی پرونده مشخص گردید شخصي با ID معلوم اقدام به ارتباط با افراد گروه های مختلف در تلگرام مي نمايد و پيشنهاد برقراري رابطه نامشروع را به آنها داده و سپس شماره تماس شاکیه را در اختيار آنان قرار مي دهد.

 با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه كارشناسان پلیس فتا استان سرانجام هويت متهم مورد نظر شناسايي و در اولين مواجهه شاکيه با متهم مشخص شد وي یکی از بستگان او می باشد.

محمدنژاد گفت : پس از شناسایی متهم ، مامورین و کارآگاهان با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل نمودند و در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف نمود؛ بنده به علت اختلافات و کدورتی که با خانواده شاکیه داشتم در شبکه اجتماعی تلگرام با ساخت صفحه ای با نام و مشخصات و شماره تماس شاکیه اقدام به این کار نمودم.

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد:

- به هیچ وجه با کسانی که در فضای مجازی آشنا شده اید قرار ملاقات رو در رو و حضوری نگذارید.

- از قرار دادن تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی جدداً خودداری نمایید.

خصومت های شخصی دو دوست به اینستاگرام کشیده شد

سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل اعلام کرد: در پی مراجعه زنی، با ارائه مرجوعه قضايي به پليس فتا شهرستان بابل چنین عنوان داشت؛ شخص ناشناسي در شبکه اجتماعي اينستاگرام و با آي دي مشخصی نسبت به بنده اهانت و فحاشي نموده و موجب هتک حيثيت و سلب آسايش بنده شده است ، از این رو تقاضای رسیدگی  به پرونده را دارم.

در ادامه پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت و در ادامه با بررسی های فنی و اطلاعاتی صورت پذیرفته و رصد فعالیت متشاکی در شبکه اجتماعي اینستاگرام ، متهمه که دوست سابق شاکیه بود شناسایی گشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان بابل با هماهنگي مقام محترم قضايي متهمه را به اين پليس احضار  که پس از حضور و مشاهده ادله موجود به بزه انتسابي اقرار نموده واظهار داشته که چون شاکیه قبلا چنين کاري با بنده انجام داده بودند و با آبروي خانوادگي من بازي کرد و بنده نيز براي انتقام از او دست به چنین کاری زدم.

سرانجام متهم به همراه اصل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل گردید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :