آخرین عناوین

چهارشنبه 14 خرداد 1393-18:27 کد خبر:255

بخشدار مرکزی بابلسر خبر داد

آبگرفتگی معابر روستاهای بخش مرکزی بابلسر

بخشدار مرکزی بابلسر گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر سطح روستاهای بخش مرکزی بابلسر شد.


به گزارش خزرخبر،مسیب میررمضانی در گفتگو با فارس اظهار داشت: از شامگاه دیروز شاهد بارندگی و هوای ناپایداری در سطح شهرستان بابلسر بودیم که این بارندگی منجر به بالا آمدن سطح آب و نیز آبگرفتگی در سطح روستاهای بخش مرکزی شده است.

وی با بیان اینکه کاهش بارندگی در ماه‌های اخیر سبب نگرانی کشاورزان شده بود، افزود: بارش بارندگی سبب خوشحالی بسیاری از کشاورزان شد.

میررمضانی گفت: تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در سطح روستاهای بخش مرکزی اعلام نشده است.

مجتبی حبیب‌نژاد بخشدار بهنمیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در حال حاضر میزان بارندگی در بخش بهنمیر کاملا طبیعی بوده و تاکنون مشکلی در روستاهای بخش بهنمیر به وجود نیامده و خسارتی نیز اعلام نشده است و تاکنون تصادف در بابلسر گزارش نشده است

رئیس راهنمایی و رانندگی بابلسر هم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: وضعیت راه‌های شهری در سطح شهرستان بابلسر کاملا امن بوده و تاکنون هیچ‌گونه گزارشی درباره تصادف منجر به جرح با فوت گزارش نشده است.

احمد احمدپور تصریح کرد: در حوزه شهری هادی‌شهر، بهنمیر و بابلسر نیز مشکلی نداشتیم و تردد به راحتی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است رانندگان با توجه به شرایط جوی ناپایدار اصول مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

استقرار نیروها در پارکینگ‌ها

سرپرست هلال احمر شهرستان بابلسر نیز اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان بابلسر در دو تیم جداگانه در پارکینگ سه و پنج مستقر هستند.

علی پورباقر خاطرنشان کرد: همچنین چادر ایمنی و سلامت در پارکینگ صفر مستقر بوده و موتور امدادی در ساحل می‌چرخد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان بابلسر در آماده‌باش کامل هستند، متذکر شد: علاوه بر این یک آمبولانس و موتور امدادی در بهنمیر نیز مستقر است.

به گزارش فارس، از روز گذشته فرماندار بابلسر در پیامی از تمام مدیران ادارات و نهادهای شهرستان بابلسر خواست به خاطر فعالیت سامانه بارشی شدید تا پنج‌شنبه هفته جاری در آماده‌باش کامل باشند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :