آخرین عناوین

چهارشنبه 14 خرداد 1393-18:33 کد خبر:256

فرماندار میاندورود خبر داد

آمادگی نیروهای امدادی در میاندورود

فرماندار میاندورود از آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی در این شهرستان برای امدادرسانی در صورت وقوع سیلاب خبر داد.


به گزارش خزرخبر،ارسطو قادری امروز در گفت‌وگو با فارس ،با اشاره به بارندگی شدید بعدازظهر امروز در مازندران و شهرستان میاندورود اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود تا این لحظه در میاندورود مشکل وقوع سیلاب نداشته‌ایم.

وی از آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی در این شهرستان برای امدادرسانی در صورت وقوع سیلاب خبر داد و افزود: همزمان با بارش نزولات جوی از تمامی روستاهای بالادست این شهرستان شامل جامخانه، دارابکلا، اسرم، لالیم و کیاپی همچنین شهر سورک بازدید میدانی انجام شده است.

فرماندار شهرستان میاندورود ادامه داد: بخشداران و دهیاران نیز برای مقابله با حوادث احتمالی تجهیزات خود را آماده کرده‌اند.

به گزارش فارس، شهرستان میاندورود یکی از شهرستان‌های حادثه‌خیز در مازندران محسوب می‎شود که در سال‌های گذشته وقوع چهار فقره سیلاب خسارت‏‌های جانی و مالی قابل توجهی را به مردم این شهرستان تحمیل کرده است.

استعداد طبیعی برخی مناطق به‌ویژه در جنوب شهرستان و تجاوز افراد به حریم رودخانه‌ها همچنین کمبود سازه‌های فنی برای تجمع و انتقال سیلاب از دلایل وقوع سیلاب در این شهرستان است که در کنار نامناسب بودن الگوی کشت به کار گرفته شده و در نتیجه فرسایش خاک موجب وارد آمدن خسارات به مردم شده است.

به گزارش فارس، در حال حاضر بارندگی در مازندران ادامه دارد و اخبار تکمیلی از حوادث احتمالی متعاقبا ارسال می‎شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :