آخرین عناوین

چهارشنبه 14 خرداد 1393-19:39 کد خبر:257

به دنبال وقوع سیلاب شدید

شهردار بهشهر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل تقاضای کمک کرد‎/ مهار آتش‌سوزی پمپ‌ بنزین

شهردار بهشهر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل، از شهرهای مازندران تقاضای ارسال نیروهای امدادی و کمکی کرد.


 به گزارش خزرخبر،حمید آزموده در گفت وگو با تسنیم اظهار کرد : در حال حاضر هشت منطقه شهر بهشهر درگیر سیل هستند و نیروهای امدادی شهر به تنهای قادر به ارائه خدمات و رفع مشکل نیستند.

وی بیان کرد : به جز منطقه فراش محله که سیل، موجب تخریب منازل و زیرساخت ها شد، مناطق دیگر شهر نیز با آبگرفتگی وسیع روبرو هستند.

شهردار بهشهر افزود: نیروهای خدمات رسان از ساعات اولیه وقوع این سیل در حال ارائه خدمات هستند، اما وسعت این سیل و خرابی های فراوان آن، نیازمند حضور بیشتر نیروهای امدادی است.

آزموده گفت: شدت سیل در برخی مناطق به حدی بوده که آب رودخانه ها سرریز شده و موجب بسته شدن راه ها به خصوص جاده سراسری شد.

وی در مورد میزان خسارت های وارد به شهر گفت: در حال حاضر نمی توان به طور دقیق در مورد این خسارت ها اعلام نظر کرد اما کارشناسان در حال بررسی مقدار خسارت های وارده هستند.

بارش شدید باران و تگرگ امروز موجب جاری شدن سیلاب در شهر بهشهر و وارد شدن خسارت به بخش های مختلف از جمله اماکن مسکونی شد.

سخنگوی آتش‌نشانی بهشهر خبر داد

مهار آتش‌سوزی پمپ‌ بنزین شهرستان بهشهر

سخنگوی آتش‌نشانی بهشهر از مهار آتش‌سوزی پمپ‌ بنزین این شهرستان خبر داد.

محمود مومنی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بهشهر اظهار کرد: به دلیل واقع شدن این خسارت در ساعات میانی روز ، خسارت هایی که می توانست ابعاد گسترده تری داشته باشد مهار شد.

وی افزود: به جز خسارت های فراوانی که به منازل وارد شد، یکی از شهروندان در زیر زمین منزل خود دچار آب گرفتگی شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی به بیمارستان انتقال یافت.

مومنی بیان کرد:  آتش سوزی پمپ بنزین دولتی بهشهر نیز در مدت زمان کوتاهی مهار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :