آخرین عناوین

چهارشنبه 14 خرداد 1393-23:19 کد خبر:261

فرماندار ساری خبر داد

آبگرفتگی یک‌هزار و 700 واحد مسکونی در ساری/تخریب 70 تا 100 درصدی اراضی کشاورزی حاشیه تجن

فرماندار ساری از آبگرفتگی یک‌هزار و 700 منزل مسکونی در ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر،جواد واحدی در گفتگو با فارس، با اشاره به تداوم رگبارهای شدید در این شهرستان، اظهار داشت: میزان و شدت بارش امروز شهر ساری در 50 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

فرماندار ساری از وارد آمدن خسارت به اماکن و مزارع در سه بخش مرکزی کلیجانرستاق و چهاردانگه این شهرستان و شهر ساری خبر داد و تصریح کرد: در شهر ساری 1700 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش شهرداری و نیروهای امدادی اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: ستاد بحران در ساری در دقایق اولیه بارندگی تشکیل شد و نیروهای هلال احمر، راه و شهرسازی، آبفای شهری، آبفای روستایی، ادارات برق و گاز به مناطق مورد نیاز اعزام شدند.

واحدی با سنگین دانستن میزان سیلاب در ساری، گفت: تمامی اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه تجن از 70 تا 100 درصد تخریب شدند.

فرماندار ساری تصریح کرد: علاوه بر یک‌هزار و 700 منزل مسکونی در شهر ساری منازل مسکونی در 11 روستای بخش مرکزی، 25 روستای بخش چهاردانگه، هفت روستای بخش کلیجانرستاق و مناطق سلیم‌بهرام و هولار دچار خسارت شد.

واحدی با اشاره به فعالیت هلال‎احمر و بنیاد مسکن، همچنین آبفای روستایی در حال حاضر، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تعداد زیادی از دام‎های در معرض خطر به مناطق ایمن انتقال داده شدند ولی تعداد زیادی از این دامها همچنان در معرض آسیب هستند.

فرماندار ساری در پایان گفت: از ابتدای چهاردانگه در مرز مازندران و سمنان تا شهر ساری 70 درصد سردهنه‌ها تخریب شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • م
    پنجشنبه 15 خرداد 1393-10:35


    همین اقا نبود در زمان احمدی نزاد فرماندار ساری شد دوباره در زمان روحانی ابقا شد بر چه اساسی ابقا شد در صورتی که بیشتر مدیرانی که در زمان احمدی نزاد بیشتر را جابه جا کردند و بعضی از بخشداران را به نو عی دور زد ولی خودش ابقا شد