آخرین عناوین

يکشنبه 27 تير 1395-16:32 کد خبر:26444

رئیس اداره ورزش ساری پاسخگو باشد:

استادیوم شهید متقی شهر ساری مکانی برای ورزش یا یکشنبه بازار!؟

اتفاقات عجیب و غریب در استادیوم پیر مرکز استان تمامی ندارد و اینبار این استادیوم در اختیار جشنواره روستا قرار گرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازند اسپرت،این سال ها استادیوم پیر مرکز استان (شهید متقی) کاربردهای چند منظوره ای پیدا کرده است،با خبر شدیم این استادیوم محل برگزاری جشنواره روستا در شهر شده و غرفه های این جشنواره دور تا دور پیست های آن را در بر گرفته است.

این استادیوم که روزگاری محل جولان ستاره های فوتبال مازندران بوده است در حال حاضر در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری میباشد و از طرف این اداره در اختیار اشخاص حقیقی و نهادی خاص به دلائل نامعلوم قرار داده می شود.

گویا این حرکت عجیب اداره ورزش و جوانان شهر ساری حسابی داد مربیان مدارس فوتبال مرکز استان را در آورده و قرار است این مربیان اعتراض خودشان را امروز ( یکشنبه 27 تیر ) در داخل زمین فوتبال استادیوم شهید متقی شهر ساری و در صورت عدم موفقیت در جلوی اداره ورزش و جوانان استان مازندران به گوش مسئولین برسانند تا جلوی اینکار گرفته شود.

با این حرکت اداره ورزش و جوانان شهر ساری تیم های زیادی در این چند روز برقراری جشنواره باید تمرین خود را کنسل کرده و نوجوانان و جوانان زیادی نیز از ورزش کردن دور خواهند شد!

آیا وظیفه اداره ورزش دور کردن افراد از ورزش است!؟

روی سخنم با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری هست ،آقای رییس بفرمایید طبق کدام قانون و تبصره ای واگذاری زمین برای برگزاری جشنواره را بر ورزش و نشاط جوانان شهر ترجیح میدهید!!؟

امیدواریم این مشکل برطرف شود.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :