آخرین عناوین

يکشنبه 27 تير 1395-19:8 کد خبر:26448

شاهکار روابط عمومی استانداری :

سانسور برادران حسین‌زادگان از سوی سایت استانداری

در هیچ استانی فرماندار مرکز استان و یکی از مدیران کل موفق اینگونه از سوی سایت استانداری سانسور نمیشوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، هر چه که به جلو می رویم ضعف حوزه روابط عمومی استانداری مازندران برای عموم آشکار تر می گردد .

در جدیدترین نسخه از سری شاهکارهای روابط عمومی استانداری مازندران ، شاهد سانسور مجید حسین زادگان فرماندار محبوب مرکز استان و حبیب حسین زادگان مدیرکل موفق ورزش و جوانان استان مازندران در سایت این استانداری هستیم.

براساس این گزارش ، سایت استانداری مازندران در پوشش تصویری شورای اداری استان با عدم انتشار تصاویر مجید و حبیب حسین زادگان نشان داده است رابطه چندان گرمی با برادران محبوب و موفق مازندران ندارد.

این اتفاق در صورتی رخ داده است که در گزارش تصویری سایت استانداری مازندران تصاویر اکثر مدیران برجسته استانی به نمایش در آمده است.

به نظر می رسد ، تغییر در ساختار روابط عمومی استانداری مازندران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت ضروری است که می بایست از تریبون سایت استانداری به عنوان مرجع اطلاع رسانی دولت در استان ، بدور از هرگونه تصمیمات شخصی ، عملکرد دستگاه های اجرائی منعکس شود.

گفته می شود ، سانسور تصاویر دو مدیر موفق دولت تدبیر امید از سوی روابط عمومی استانداری مازندران ، شکایت اصلاح طلبان و حامیان دولت در مازندران را به همراه داشته است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :