آخرین عناوین

دوشنبه 28 تير 1395-17:37 کد خبر:26460

تعریض محور سیمرغ به بهنمیر؛ مصوبه‌ای که همچنان بر زمین است/تصاویر

جاده سیمرغ به بهنمیر،جاده ای که منجر به فوت افراد زیادی بر اثر تصادفات جاده ای شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، جاده سیمرغ به بهنمیر یکی از خطرناک‌ترین مسیر جاده‌ای استان است که تاکنون حوادث زیادی در این محور رخ داده و همچنین منجر به فوت و جرح افراد زیادی بر اثر تصادفات جاده‌ای شده است.

اهالی روستاهای حریم این جاده و همچنین رانندگانی که روزانه به طور مداوم از این مسیر گذر می‌کنند، به ناایمن بودن این جاده اذعان کردند و گفتند: رانندگی در جاده کیاکلا- بهنمیر بسیار خطرناک است،  نامناسب بودن آسفالت، کم بودن عرض این جاده و همچنین عدم وجود علائم راهنمایی مناسب باعث افزایش حوادث رانندگی در این جاده می‌شود.

 یکی از رانندگان حمل و نقل عمومی این محور، از رانندگی جاده سیمرغ به بهنمیر در بعد از غروب آفتاب بسیار گلایه کرد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر اقدامات اساسی برای اصلاح این جاده نا ایمن انجام شود، چراکه این جاده علی رغم نداشتن شانه،  حتی روشنایی مناسبی هم ندارد.

همچنین اهالی روستای پایین دسته که دل پری از تصادفات جاده‌ای در این روستا و از دست دادن افرادی از هم‌محلی‌های خود داشتند، خطر جدی این جاده را روستایی بودن جاده عنوان کردند و گفتند: در حال حاضر فصل کشاورزی بوده و کشاورزان با تیلر و تراکتور برای رفتن به زمین‌های کشاورزی از این جاده گذر می‌کنند، این در حالیست که جاده شانه نداشته و مجبورند از خیابان اصلی تردد کنند که همین امر بارها منجر به حادثه شده است.

در همین راستا سجاد رحیمی؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های قائم‌شهر و سیمرغ، بیان کرد: تعریض محورهای مواصلاتی شهرستان سیمرغ در دستور کار این اداره قرار داشته و به نوبت اجراء خواهد شد که در مرحله اول تعریض جاده قائمشهر به سیمرغ با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد انجام شده است.

وی افزود: همچنین طرح مطالعاتی جاده سیمرغ به بهنمیر نیز در دستور کار قرار گرفته و بزودی شاهد آغاز مراحل اجرایی این پروژه خواهیم بود.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های قائمشهر و سیمرغ در پایان گفت: اداره راه به شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ نگاه ویژه دارد و در این راستا و پروژه‌های راهسازی این شهرستان یکی پس از دیگری اجرا خواهند شد.

گفتنی است، تعریض این محور در دور اول و دوم سفر هیئت دولت نهم و دهم به مازندران به تصویب رسیده بود.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :