آخرین عناوین

دوشنبه 28 تير 1395-17:38 کد خبر:26461

بخشدار هزارجریب نکا خبر داد:

نزاع خونین داماد و برادرزن در نکا منجر به قتل شد

درگیری‌ خونین داماد و برادر زن در نکا، موجب شد برادر زن به قتل برسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمد محمدیان اظهار کرد: براساس اعلام اهالی و تحقیقات انجام‌شده درگیری خونین شب گذشته در روستای پوروا در بخش هزارجریب اتفاق افتاد و یک جوان به ‌دلیل اصابت ضربات چاقو به قتل رسید.

وی افزود: درگیری بین دو خانواده از مدت‌ها پیش وجود داشته است و شب گذشته مقرر شده بود که با پادرمیانی و میانجی‌گری افراد فامیل و بزرگان، این درگیری‌ها خاتمه یافته و به سرانجام خوبی برسد که متأسفانه موجب قتل یک جوان نکایی شد.

بخشدار هزارجریب نکا ادامه داد: حین صلح و سازش و میانجی‌گری افراد فامیل برای دو خانواده، داماد این خانواده در درگیری با استفاده از چاقو برادرزنش را زخمی و روانه بیمارستان کرد که بر اثر شدن جراحات وارده این جوان 28 ساله امروز در بیمارستان امام حسین (ع) نکا فوت کرد.

این مسئول اظهار کرد: این داماد و برادرزن علاوه بر نسبت سببی، پسرعموی هم هستند که م ـ ف 26 ساله داماد خانواده و ح ـ ف 28 ساله برادر زن وی بوده است که در یک نزاع و درگیری خانوادگی به قتل رسید.

محمدیان گفت: بر اثر این درگیری جوان 28 ساله نکایی به نام ح ـ ف فوت کرد و تحقیقات بیشتر در راستای این موضوع ادامه دارد و پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع نظامی، انتظامی و قضایی سپرده شده است و جزئیات ماجرا توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بررسی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :