آخرین عناوین

دوشنبه 28 تير 1395-18:0 کد خبر:26463

عزل ریاست شبکه بهداشت قائمشهر:

ریاست شبکه بهداشت قائمشهر با حکم دادگاه عزل شد

در خصوص مرگ نوزاد سه روزه قائم شهری بر اثر اشتباه فاحش پزشک، رئیس شبکه بهداشت قائمشهر از سمت خویش عزل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،در خصوص مرگ نوزاد سه روزه قائم شهری که در مورخه ۹۲/۷/۷ بر اثر اشتباه فاحش پزشک (م ص خ) در شهرستان قائمشهر رخ داد با حمایت نظام پزشکی تنها به توبیخ کتبی محکوم شد.

 در حالی که انتظار می رفت مسئولین مربوطه با پزشک متخلف برخورد قاطعی کنند برعکس عمل کردند و نامبرده را به سمت ریاست شبکه بهداشت منصوب نمودند.

والدین فاطمه یاس که تنها خود را درگیر غم از دست دادن فرزندشان نمی دانند ، بلکه باور دارند ، که در سیستم پزشک محور ما که پزشک را جنس اول و بیمار را جنس دوم می پندارند، حاشیه این پزشکان زیاد است؛ چنانچه پزشک متخلف اول یک سال حبس ، سپس ۹۱ روز حبس و در نهایت با ۱۰میلیون ، ۹۱ روز حبس وی نیز هیچ می شود و بعد به سمت ریاست شبکه بهداشت قائم شهر منصوب می گردد.

آنها چاره را در رسانه ای کردن می بینند؛ بعد از رسانه ای کردن نظام پزشکی کشور تحت فشار قرار میگیرد و هیئت عالی نظام پزشکی رای جدیدی مبنی بر اینکه ،پزشک متخلف به مدت ۶ماه محرومیت از پزشکی و حرفه های وابسته محکوم شد.

پدر فاطمه در ادامه گفت : رای صادره در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحویل داده شد که متاسفانه دست های پشت پرده از اجرای رای صادره جلوگیری نمودند.

و در نهایت با پیگیری های فراوان مادر و پدر فاطمه یاس در مورخه ۹۵/۴/۱۹ محمود صفری از سمت خویش عزل و گران به عنوان سرپرست شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر منصوب شد.

اشتباهی به مراتب خیلی خیلی کوچکتر از این اتفاق در استان اصفهان موجب شد تا عرض یک هفته رئیس بیمارستان، پزشک و پرستار متخلف را کار محروم نمایند، حالا شما برای احیای حق و دادن آرامش روحی و روانی خانواده ای که پاره تنشان را از دست داده اند ؛ متهم که موجب مرگ فرزندشان شد را رئیس می نمایید!!!؟؟ و در حدود ۵ ماه تلاشتان را میکنید تا پزشک متخلف عزل نگردد.!!؟

در پایان خانواده داغدار با نا امیدی می گویند صدایمان را از طریق رسانه ، حضوری ؛تماس تلفنی و یا حتی پیامکی به مسئولین استان و شهرمان رساندیم اما  برخی از مسئولین  چشم خود را برروی حق می بستند.

ولی دادستان محترم استان مازندران حجت الاسلام جعفری بود که به داد ما خانواده دلشکسته رسید و از پایمال شدن حق جلوگیری کرد که به خاطر این پیگیری از ایشان قلبا تشکر و قدردانی می نماییم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :