آخرین عناوین

سه شنبه 29 تير 1395-8:49 کد خبر:27465

ریزش بخشی از پل کمربندی نکا:

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا؛ هرچه دلتان خواست بنویسید

رییس اداره راه و شهرسازی نکا  گفت: اجازه اظهارنظر ندارم و هرچه دلتان خواست بنویسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از حرف راست،در راستای سهولت تردد شهروندان نکا در محدوده شهری مورد نظر اجرایی "پل روگذر داخل شهر نکا ( از ساری به نکا)  و با توجه به اجرای هر مرحله عملیات عمرانی این پل پس از گذشته 7 الی 8  سال هنوز راه اندازی نشده است و علی ارغم اینکه پل  ارتباطی خشک آبندان واقع درکمربندی نکا  نیز بخشی از آن از بین رفته (ریزش) کرده است و در حال باز سازی و ترمیم می باشد.

متاسفانه پل درون شهری نیز وضعیت ترافیکی شهر را نمی تواند تحمل کند و ظرفیت آن محدود گشته است؛ هرچند هنوز به دلیل بی توجهی مسولین راه شهرسازی شهرستان نکا و معاونت عمرانی استانداری مازندران و شهرداری نکا  تغییری در روند باز سازی آن پس از این سال ها  نکرده است وهنوز زیر بار ترافیک نرفته؛ اما چند روزی است در زمان پیک گرما که درتابستان، در مازندران به این مقطعه زمانی تابستان انجیل پزان می گویند؛ مسولین محلی زیر کولر ماشین های دولتی هیچ گونه احساس ناراحتی را تاکنون به مدیران بالا دست؛ رسما" ابلاغ  و یا گزارش نکرده اند؛ چرا که این مسله خود گویا وضعیت است.

از آنجاییکه بیش از یکروز از وقوع ریزش بخشی از پل منطقه  ارتباطی خشک آبندان واقع درکمربندی نکا؛می گذرد گفت و گویی اختصاصی با محمدعلی باقری عضوی فعال شورای شهرنکا و رییس شورای شهرستان نکا؛ انجام گرفت، وی درخصوص این پل به گفت: مسولین شهرستانی پس از 24 ساعت هنوز گماس گماس در حال ترمیم این پل هستند و توجه ی به وضعیت درون شهری نکا نمی کنند.

وی با بیان اینکه این پل بسیار غیرفنی و غیرکارشناسانه اعمال شده است، افزود: کارشناسان فنی استانداری باید از نزدیک  استحکام و مقاومت(سیمان ) این پل را رصد کنند تا این پل خدای نکرده به مانند ریزش آوار (پل هند) در یک چهار راه بر روی مردم، فاجعه آفرین و یا مضحکه شهروندان نگردد.

باقری با بیان اینکه زیر این پل خالی است و مردم از زیر آن در حین تردد هستند؛ افزود: چنانچه این پل اکنون پی گیری نگردد، قطعا" فاجعه ی بزرگ و غم انگیزی را ، رقم خواهد زد.

باقری عضو فعال شورای شهر نکا همچنین یاد آور شد؛ از شهرداری و راهنمایی رانندگی می خواهیم در مسیرهای مورد نظر با نصب تجهیزات ایمنی و مناسب سازی علائم ترافیکی ، چراغ های چشمک زن متناسب ، تابلو هدایت مسیر ، علائم انتظامی مورد نیاز و پارک حاشیه ای وخط کشی فوری حداقل مسیر را برای مسافرینی ( مهمانان حرم مطهر امام رضا(ع) ) که سردرگم شده را ؛ فراهم نمایند.

باقری اضافه کرد: پیمانکار صراحت در جلسات رسمی اعلام می کند دولت (شهرداری و راه و شهرسازی) به بنده بدهکار هستند و تا زمانی که بدهی بنده را حداقل بخشی از آنرا پراخت ننمایند، به همین روال خواهد ماند؛ و پل را به اتمام نخواهم رساند.

براساس این گزارش، بی توجهی مسولین راه و شهرسازی و عدم نظارت و یا پیگیری برخی ازمسولین شهرنکا باعث گردید که بالاخره نه تنها شهروندان شهر نکا در هوای  گرم و شرجی بودن این روزها  زیر ترافیک سنگین درون شهری ساعات ها زیر آفتاب، مسیر چند کیلومتری را ساعات ها سپری کنند.

 گفتنی است؛ در این بین مسافرینی که در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) هستند نیز با خاطرات تلخ در ضلع آفتاب سوزان ساعاتی را بگذارنند و با خاطراتی تلخ این شهر را برای همیشه ترک کنند!؟

براساس آخرین اخبار دریافتی از سایت محلی نکا؛ متاسفانه رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا نه تنها حاضر به مصاحبه با این خبرنگار نمی شود بلکه به صراحت می گوید در این باره اجازه اظهارنظر ندارم و هرچه دلتان خواست بنویسید.

تصاویر ریزش بخشی از پل کمربندی در نکا که توسط همکارمان درسایت نکا انجام شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :