آخرین عناوین

سه شنبه 29 تير 1395-10:9 کد خبر:27467

چشم مسئولان استان روشن:

توقف پروژه چهار بانده کردن جاده ساری به تاکام

پروژه راه سازی ساری به تاکام به دلیل کمبود مصالح ، پس از دو ماه برگزاری جلسه شورای اداری همچنان متوقف است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، محور ساری تاکام یکی از مبادی ورودی و خروجی مرکز استان مازندران است که در بیشتر اوقات ترافیک سنگینی در این محور حاکم است.

طرح چهار بانده کردن این محور مهم در ساری از سال 90 شروع شده بود اما با وجود گذشت حدود پنج سال از زمان اجرای این پروژه هنوز مسئولان و متولیان استان کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفتند و ظاهرا هم قرار نیست این پروژه تکمیل شود.

برای بررسی وضعیت مشکلات این محور استان حتی یکی از نمایندگان مجلس مازندران تعدادی از اعضای کمیسیون مجلس را برای بازدید از این پروژه دعوت کرد.

نزدیکی‌های انتخابات بود که اقداماتی برای تکمیل پروژه در برنامه کاری قرار گرفت و چندین دستگاه راهداری و راهسازی در مسیر دیده می‌شدند اما با اتمام انتخابات در جلسه شورای اداری مرکز استان، فرماندار ساری دلیل توقف پروژه را نداشتن مصالح راه سازی عنوان کرده بود و استاندار مازندران قول داد که نسبت به تامین مصالح اقدام شود.

در حال حاضر با وجود برگزار شدن چندین جلسه شورای اداری و قول استاندار برای تامین مصالح، مشکل اجرای این پروژه رفع نشد و مردم برای تردد در این مسیر با مشکل مواجه هستند.

قبل از شروع عملیات کنده‌کاری در محور، زمانی که راننده با مانع مواجه می‎شد می‌توانست از اندک شانه خاکی که در مسیر وجود دارد برای فرار استفاده کند ولی در حال حاضر با برداشت که از کنار جاده انجام شد، راه فرار رانندگان در زمان بروز حادثه نیز بسته شد و برخی از تصادفات در این مسیر به دلیل نداشتن راه دررو در زمان بروز موانع است.

جاده ساری- تاکام، یکی از محورهای پر تردد استان مازندران است که در پایان هر هفته شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم ،در ایام عید فطر مسافران از ساری تا تاکام که حدود 20 کیلومتر است را سه ساعت در مسیر بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :