آخرین عناوین

سه شنبه 29 تير 1395-17:9 کد خبر:27473

دبیر شورای اطلاع‌ رسانی مازندران خبر داد:

استخدام جدید در4 دستگاه اجرایی مازندران

دبیر شورای اطلاع‌ رسانی مازندران گفت: در سومین آزمون متمرکز استخدامی کشور بیش از 500 نفر در چهار دستگاه اجرایی استان استخدام می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد مظفری امروز اظهار کرد: در سومین آزمون متمرکز استخدامی کشور بیش از 500 نفر در چهار دستگاه اجرایی مازندران استخدام می‌شوند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 466 نفر استخدام بیشترین سهم استخدامی را در این آزمون دارد.

دبیر شورای اطلاع ‌رسانی مازندران تصریح کرد: در این آزمون بیش از 50 نفر در سه دستگاه اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، اداره‌کل دامپزشکی و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی جذب و به‌کار گرفته می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون برای داوطلبان از روز دوشنبه 28 تیرماه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه سوم مردادماه 95 به صورت اینترنتی ادامه دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود:در این آزمون یک کارشناس امور مالی و یک کارشناس فناوری اطلاعات برای سازمان تعزیرات حکومتی استان و 9 کارشناس حقوقی برای شهرهای ساری، محمودآباد، چالوس، نکا، فریدونکنار، عباس آباد، جویبار و کلاردشت پذیرفته می‌شود.

مظفری افزود: برای اداره کل دامپزشکی استان در این آزمون نیز دو کارشناس امور اداری برای ساری و میاندورود، دو حسابدار برای ساری، یک دامپزشک برای نکا، هشت کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی برای شهرهای آمل، بابل، بابلسر، رامسر، ساری، محمودآباد، نور و نوشهر، 9 کاردان دامپزشکی برای شهرهای بابل، بابلسر، چالوس، ساری، عباس آباد، فریدونکنار، کلاردشت، گلوگاه، محمود آباد، دو کارشناس آزمایشگاه غذا و دارو و بهداشتی برای ساری، 6 کارشناس بهداشت دام و فرآورده‌های دامی برای شهرهای بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه و گلوگاه و یک کارشناس تحلیلگر سیستم برای ساری پذیرفته می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان، در ادامه به تشریح جزییات استخدام نیرو در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان پرداخت و گفت: در این سازمان نیز یک نفر کاردان اقدامات تامینی و تربیتی برای آمل، 6 پزشک عمومی برای ساری، آمل، بابل، بهشهر و نوشهر، یک کارشناس مراقبت امور تامینی و تربیتی برای آمل، یک نفر کارشناس تقریرنویس برای ساری و یک کاردان شبکه برای ساری پذیرفته می‌شوند.

وی اظهار کرد: داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت‌نام ، رشته‌های مورد نیاز و مدارک مورد نیاز ثبت‌ نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران، با اشاره به اینکه سوالات آزمون استخدامی در دو بخش عمومی و تخصصی بر اساس خوشه های شغلی طرح می‌شود، گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش کارت آزمون از روز سه ‌شنبه 16 شهریورماه 95 توزیع و آزمون در روز جمعه، 19 شهریورماه برگزار می‌شود.

مظفری در پایان گفت: براساس اعلام سازمان سنجش، دفترچه آزمون استخدامی در رشته‌های علوم پزشکی نیز از روز پنج‌شنبه 31 تیر ماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :