آخرین عناوین

سه شنبه 29 تير 1395-17:21 کد خبر:27475

رئیس هیأت نجات غریق چالوس خبر داد:

تصادف جت ‌اسکی یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت

رئیس هیأت نجات غریق چالوس، از فوت یکی از راننده‌های جت‌اسکی و مصدوم شدن راننده دیگر در تفرجگاه نمک ‌آبرود خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،مجید اشرفی رئیس هیأت نجات غریق چالوس، از فوت یکی از راننده‌های جت‌اسکی در تفرجگاه نمک‌آبرود این شهرستان خبر داد و گفت: یک دایی و خواهرزاده به‌ نام‌های علیرضا نیری و روح‌الله فراهانی ساکن بهشهر با حضور در منطقه ساحلی تفرجگاه نمک‌ آبرود اقدام به اجاره دو دستگاه جت‌اسکی کردند.

وی اضافه کرد: این دو راننده با یکدیگر کورس گذاشته و به رقابت پرداختند و در نتیجه دو جت‌اسکی به هم برخورد کرد و سبب ضربه سر به خواهرزاده و فوت وی شد.

رئیس انجمن جت‌اسکی چالوس با بیان اینکه باید کسانی که فعالیت در این بخش دارند از هیأت نجات غریق استان یا شهرستان مجوز داشته باشند، خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه این ‌بار با دخالت نیروی دریابانی و شرکت لوتوس این حادثه رقم خورد بنابراین انجمن جت‌اسکی به‌ طور جد این مسأله را پیگیری کرده و گزارش‌های مربوطه را به بازپرسی شعبه یک دادسرای نظامی ساری ارسال و از طریق کمیته حقوقی انجمن پیگیر این موضوع است.

وی با تأکید بر اینکه باشگاه‌هایی که گواهینامه راندن جت‌اسکی را ندارند به‌ شدت با آنها برخورد قانونی می‌شود، تصریح کرد: داشتن گواهینامه به غیر از گواهینامه انجمن جت‌اسکی غیرقانونی بوده و کسانی‌که زیر نظر دریابانی و شرکت لوتوس مجوز فعالیت دارند با آنها نیز برخورد قانونی می‌شود.

اشرفی با اشاره به اینکه براساس قانون امور حاکمیتی و ذاتی انجمن قابل واگذاری نیست، اظهار کرد: فعالیت دریابانی و لوتوس در این زمینه غیرقانونی بوده و این مسأله از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

وی گفت: کسانی‌ که قصد فعالیت در این زمینه را دارند باید از کمیسیون ماده پنج استان مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کنند.

رئیس هیأت نجات غریق چالوس، اظهاراتی مبنی بر در کما بودن یکی دیگر از سرنشینان جت‌اسکی دوم را تکذیب کرد و افزود: حال نفر دوم مساعد است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :