آخرین عناوین

پنجشنبه 31 تير 1395-11:34 کد خبر:27495

اورژانس 115 مازندران خبر داد:

11 مصدوم در تصادف بهشهر و هراز/ بهادر مولایی در بین مصدومان

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: دو تصادف در جاده هراز و «زیروان» بهشهر رخ داد، که منجر به مصدوم شدن 11 نفر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ذکریا اشک ‌پور صبح امروزگفت: شب گذشته در ساعت 22:27 دقیقه در بهشهر، بر اثر برخورد کامیون و پراید، پنج نفر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش تصادف، دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس بهشهر و رستم‌کلا به محل حادثه اعزام شدند، مصدومان که سه آقا، یک خانم و یک دختر بچه چهار ساله بودند، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در تصادف دیگری نیز در ساعت 2:37 دقیقه بامداد امروز در منطقه «کلرد» واقع در محور هراز، برخورد خودروهای نیسان، پراید و کامیون ایسوزو 6 مصدوم بر جای گذاشت.

اشک‌پور ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس آمل یک، آمل2، آمل3 و «سقرچی» به محل حادثه اعزام شدند، مصدومان که همگی آقا بودند، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

وی گفت: بهادر مولایی وزنه ‌بردار کشور نیز در بین مصدومان این تصادف بوده است.

براساس این گزارش، در تماس همکاران با خانواده بهادر مولایی، او دچار مصدومیت شدید از ناحیه لگن و کتف شده و برادر و پدر او نیز در این حادثه مصدوم شدند، پدربزرگ وی نیز در این حادثه فوت کرده است.

فرامرز اکبری از آخرین وضعیت جسمی این ورزشکار وزنه بردار گفت: بهادر ملایی هم‌اکنون در بخش ICU بیمارستان 17 شهریور آمل بستری است و به علت شکستگی استخوان سر ران بستری است.

وی هم‌اکنون برای جراحی در بیمارستان 17 شهریور آمل آماده می‌شود.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :